וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי חכמון יחזור לליגת העל דווקא במשחק בין הפועל תל אביב לבני יהודה

24.9.2019 / 12:25

השופט שהוקפא אחרי שטעה "לטובת" הזהובים במחזור הראשון, שובץ דווקא למשחק נוסף של אותה קבוצה. ליאני ינהל את בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב

עריכת וידאו: מתן חדד

באיגוד השופטים הפתיעו הבוקר (שלישי) כשהחליטו להחזיר את אלי חכמון לשפוט בליגת העל דווקא במשחק בין הפועל תל אביב לבני יהודה. כזכור, חכמון שגה במחזור הראשון "לטובת" בני יהודה במשחק נגד עירוני קרית שמונה ועורר סערה רבה. עקב הטעויות באותו משחק, הוא לא זכה שובץ כלל בשני מחזוים ובמחזור האחרון הוא הוחזר וניהל משחק בליגה הלאומית. חכמון ישפוט את הדרבי התל אביבי הקטן שנחשב לרגיש מאוד נוכח מצבה הקשה של הפועל תל אביב בטבלה וההפסד הנוסף שלה אמש להפועל באר שבע. שופט ה-VAR המרכזי יהיה איתן שמואלביץ'.

את המשחק המרכזי במחזור הקרוב, בין בית"ר ירושלים למכבי תל אביב בטדי, ינהל לירן ליאני. שופט ה-VAR המרכזי במשחק יהיה גל לייבוביץ'.
.
המחזור החמישי ייפתח כבר מחר עם שני משחקים. רועי ריינשרייבר ישפוט את מכבי חיפה מול מכבי נתניה ודניאל בר נתן את המפגש בין העולות הפועל כפר סבא וסקציה נס ציונה. השופט זיו אדלר שינהל הערב את גמר גביע הטוטו בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים, ישפוט במחזור הקרוב את המשחק בין הפועל חדרה לעירוני קרית שמונה.

אלי חכמון שופט. סוכנות ג'יני
החלטה מפתיעה של איגוד השופטים. חכמון/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully