וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיקוואן בארקלי ייעדר 4-8 שבועות, הברס ניצחו בוושינגטון

ניו יורק ג'איינטס תיאלץ להסתדר ללא הרץ האחורי הכוכב שלה, אולי עד אחרי שבוע החופש במחזור ה-11. שיקגו כבר במאזן חיובי אחרי 15:31 מול הרדסקינס, שנותרו ללא ניצחון. טיילור גבריאל תפס שלושה טאצ'דאונים ברבע השני

ביום ראשון נמלאה ניו יורק באופטימיות לא צפויה לאחר שדניאל ג'ונס, בפתיחה הראשונה שלו בקריירה אחרי שהחליף את איליי מאנינג המסופסל, הוביל את הג'איינטס לקאמבק ענק מפיגור 18 נקודות לניצחון דרמטי על טמפה ביי, בזכות תצוגה חלומית.

את כל הקאמבק הזה עשו הענקים ללא הכוכב הגדול שלהם, הרץ האחורי סיקוואן בארקלי וכעת, מתברר שג'ונס ייאלץ להסתדר בלעדיו לאורך תקופה ארוכה. בארקלי נטש את המשחק מול הבאקס כבר ברבע השני והוא סובל מנקע בקרסול, כך גילתה בדיקת ה-MRI.

על פי ההערכות, הרץ יחמיץ בין ארבעה לשמונה שבועות. לג'איינטס מצפה שבוע חופש במחזור ה-11 ויכול להיות שבארקלי יחזור למגרשים רק אחריו, בתום שמונת השבועות.

*** המחזור השלישי ננעל הלילה ושיקגו (1:2) גברה 15:31 בחוץ על וושינגטון (3:0). הברס, שפתחו את העונה עם תצוגת נפל של שלוש נקודות מול גרין ביי, כבר במאזן חיובי למרות שכמעט הסתבכו.

עם הובילו 0:28 לקראת ההפסקה, כולל פיק סיקס של אקס הרדסקינס הא הא קלינטון דיקס ושלושה טאצ'דאונים ברבע השני שתפס טיילור גבריאל, אך המארחים הגיבו והיו קרובים לחזור באמת למשחק, לפני שפאמבל על קו ה-16, שבע דקות לסיום, חיסל אותם. מיטשל טרוביסקי סיים עם 231 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד. קייס קינום זרק 331, צמד טאצ'ים, שלושה איבודים באוויר ושני פאמבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully