וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "בעונות האליפות פתחנו פחות טוב. אולי זה סימן"

מאמן הפועל באר שבע אחרי ה-0:3 על הפועל תל אביב: "ככה צריך להיראות". האסלביינק שהבריק: "וואקמה עשה המון, אבל עכשיו יש אתגר חדש"

שחקני הפועל באר שבע. דני מרון
נגמר 0:3, היה יכול להיות אפילו יותר. שחקני הפועל באר שבע/דני מרון

שחקני הפועל באר שבע חגגו הערב (שני) עם האוהדים במשך דקות ארוכות את ה-0:3 המרשים על הפועל תל אביב במשחק שנעל את המחזור הרביעי בליגת העל. הקבוצה מבירת הנגב סיפקה תצוגה מרשימה ואילולא כמה החמצות נוספות, הייתה יכולה לנצח בתוצאה גבוהה יותר.

המאמן ברק בכר סיכם: "בשבוע שעבר היו דברים פחות טובים, אבל למדנו מזה. כבשנו שלישייה ויכולנו להבקיע יותר. היום לחצנו, שלטנו וככה אנחנו אנחנו צריכים להיראות. היה לנו היום משחק טוב נגד קבוצה טובה ומסוכנת עם אחלה שחקנים. שלישיית הקישור שהעליתי אמנם פחות התקפית כביכול, אבל כולם יודעים להצטרף ולהגיע למצבים. באליפויות פתחנו את העונה פחות טוב, אז אולי זה סימן טוב... אבל זה רק המחזור הרביעי".

נייג'ל האסלביינק שהיה השחקן צהטוב ביותר במגרש וגם בישל וכבש, הצטנע: "אני מודה על המחמאות, אבל אני מרגיש שעשינו עבודה טובה מבחינה קבוצתית. הגענו למצבים ולא נתנו להפועל תל אביב להגיע להזדמנויות. כמובן שאני שמח להבקיע, אבל באמת מה שחשוב זה שהקבוצה תנצח. וואקמה? הוא עשה הרבה בשביל הפועל באר שבע, כולל זכייה בתארים, אבל אי אפשר להישאר בעבר. יש אתגר חדש ובו צריך להתמקד".

שחקן הפועל באר שבע, נייג'ל האסלביינק. דני מרון
אחד המשחקים הטובים ביותר שלו מאז שנחת בישראל. האסלביינק/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully