וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מנסה להשיג את תמריץ הזרים ממנהלת הליגות

23.9.2019 / 17:59

בבית"ר הסבירו כי ז'אורז'יניו לא אמור לשחק העונה, למרות רישומו כזר השישי, ומקווים לחסוך בכך 300 אלף ש"ח. התראה לפני תביעה נוספת הוגשה נגד אוהדת שטענה כי חוגג אינו הבעלים

צילום וידאו: אנצ'ו ג'וש, עריכת וידאו: תומר לוי

בתקנון מנהלת הליגה ישנו תמריץ בסך של 300 אלף ש"ח לקבוצה אשר תרשום חמישה זרים למשחקי הליגה. בבית"ר ירושלים רצו לעשות זאת, אך ביום האחרון להעברות נתקלו בסירוב מצד הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו להקפאתו ולכן רשומים שישה זרים בסגל שלה. למרות זאת, בבית"ר שוחחו עם המנהלת והגישו בקשה להיות זכאים לתמריץ של ה-300 אלף ש"ח היות ומדובר בתקלה טכנית וכי הקשר לא אמור להיות משותף במשחקי הקבוצה. במנהלת נוטים ללכת לקראת בית"ר במידה שז'אורז'יניו לא ישותף, וכמו כן בינואר לא יירשם זר אחר במקומו והקבוצה תישאר עם חמישה זרים.

שחקן בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו. דני מרון
תקוע במועדון. ז'אורז'יניו/דני מרון

בצד המקצועי, הקבוצה תפגוש מחר (ג', 20:15, ספורט 5) את מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו, עם אפשרות לזכות בתואר ראשון לאחר עשר שנים. רוני לוי יערוך מספר שינויים בהרכב וייתן מנוחה לשחקנים כמו טל בן חיים, ליוואי גארסיה וגדי קינדה. דיוגו ורדאסקה צפוי לעלות ב-11, כמו גם פרדי פלומן וייתכן שגם לירן רוטמן הצעיר, שתורגל היום.

בתוך כך, היום נחתם הסכם בין בית"ר לאחד מאוהדי הקבוצה, אשר התבטא בצורה חריפה כנגד שחקן הקבוצה, עלי מוחמד. הנתבע הודה בכך שפרסם באחת מקבוצות הוואטסאפ של אוהדי בית"ר ירושלים הקלטה בה איים על השחקן ואף על בעלי המועדון, משה חוגג והצדדים הגיעו להסדר לפיו האוהד יפצה את המועדון ב-10,000 שקלים ואף יפרסם פוסט התנצלות בעניין.

במקביל, המועדון הגיש השבוע התראה נוספת לפני תביעה ודרישה להתנצלות ופיצוי של כ-100 אלף ש"ח כנגד אוהדת שפירסמה ברשת דברים בגנות הבעלים משה חוגג וטענה שאינו בעליו של המועדון והינו איש קש של המיליארדר הקזחי קינאס רקישב. יש לציין כי זוהי תביעה שניה של משה חוגג כנגד אוהד\ת שהתבטאו בנושא רקישב ובבית"ר אף הבהירו: "הרשת היא ציבורית, אנשים לא יכולים לרשום מה שהם רוצים, לבזות בן אדם ולזלזל בו, יש מחיר לכל דבר".

עוד בוואלה!

אלי אוחנה רותח: "נחצה יותר מקו אדום, זו עבריינות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully