וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוטה ארבלדזה חגג תואר ראשון בקריירה ועשוי לאמן את נבחרת אוזבקיסטן

מאמן מכבי תל אביב לשעבר הצעיד את פחטקור לאליפות מרשימה שהובטחה שישה מחזורים לפני סיום העונה. כעת ההתאחדות המקומית רוצה אותו במקום הקטור קופר שפוטר, עם שכר של 2 מיליון יורו לשנה

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

בווידאו: מסיבת העיתונאים לקראת גמר גביע הטוטו של מכבי תל אביב מול בית"ר ירושלים

שוטה ארבלדזה, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, חגג בסוף השבוע תואר ראשון בקריירת האימון שלו, לאחר שהוביל את פחטקור לאליפות מרשימה באוזבקיסטן. המאמן הגאורגי ושחקניו השלימו את המשימה בליגה כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה, בזכות פער של 19 נקודות מהמדורגת שנייה לוקומוטיב טשקנט. לפחטקור הבלתי מנוצחת יש 18 ניצחונות ב-20 מחזורים והפרש שערים 12:61, כשרק פעמיים היא שמטה נקודות.

ארבלדזה בן ה-46 הגיע לפחטקור ביוני 2017, כחצי שנה לאחר שפוטר ממכבי תל אביב, איתה העפיל לשלב הבתים של הליגה האירופית בשבעת החודשים בהם החזיק בתפקיד. בעונה שעברה סיים עם פחטקור במקום השני, אבל הפעם דהר לאליפות ראשונה של המועדון מאז 2015 ו-11 בסך הכול וגם הבטיח מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות של אסיה.

עכשיו, לאחר הזכייה המרשימה, ארבלדזה גם מוזכר כמועמד המוביל לאמן את נבחרת אוזבקיסטן, לאחר שההתאחדות המקומית החליטה לפטר את הקטור קופר. הארגנטינאי הוותיק קיבל שכר של 2 מיליון יורו לשנה, אבל סיים את תפקידו שנתיים לפני תום ההסכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully