וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בגלשני רוח: "כל הנבחרת הישראלית בכושר טוב אחרי הכנה אופטימלית"

באליפות זו תקבע זהותם של הגולש והגולשת שייצגו את ישראל במשחקים האולימפיים. הקרבות הפנימיים צמודים מתמיד, כאשר שחר צוברי במקום השני אחרי יואב כהן

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

בווידאו: לינוי אשרם נוחתת בישראל אחרי אליפות העולם

אליפות העולם בגלשני רוח, ארוע השיא של הענף בשנת 2019, נפתחת מחר (שלישי) בטורבולה, איטליה. גולשות וגולשי נבחרת ישראל מוכנים כבר באגם התחרות לקראת התחרות ולקראת המשך המאבק הפנימי על מקום לגולשת אחת וגולש אחד מכל מדינה באולימפיאדת טוקיו 2020.

באליפות אירופה שהתקיימה באביב בספרד, היו אלה קטי ספיצ'קוב בנשים ויואב כהן בגברים, שסיימו במיקום הגבוה ביותר, ועל כן גם השתתפו הקיץ בתחרות הקדם אולימפית ביפן, באתר האולימפי.

ספיצ'קוב זכתה במדליית הארד באנושימה, כהן סיים שמיני, אבל אליפות העולם הנפתחת מחר מקנה ניקוד רב והטבלה הפנימית יכולה לעבור זעזועים ותהפוכות במוצאי השבת הקרובה, לאחר שיוט המדליות.

נבחרת ישראל נשים בגלישת רוח. אתר רשמי
כל הנבחרת הישראלית מוכנה לתחרות. נבחרת הנשים/אתר רשמי

התחרות צמודה בקרב הגברים. בפער לא גדול מכהן נמצא המדליסט האולימפי שחר צוברי מהפועל אילת, סגן אלוף אירופה ב-2018 יואב עומר משדות ים ואופק אלימלך מאילת, שקבע עבור ישראל את הקריטריון והבטיח כרטיס למדינה בטוקיו 2020.

לצד ספיצ'קוב, שאף השיגה השנה שתי מדליות בסבב הגביע העולמי, נראה את חברתה למועדון באילת נוי דריהן, שפיגרה אחריה באליפות אירופה רק במקום אחד (מקום 5, מקום 6), את מי שהשיגה עבור ישראל את הכרטיס לטוקיו מאיה מוריס משדות ים, ואת נגה גלר, ותיקת הנבחרת, ששבה מפציעה.

התחרות תיפתח עם יומיים של מוקדמות, ולאחר מכן יתחילו שיוטי הגמר. על פי התחזית צפוי גשם ומזג אוויר שעלול להשאיר את המתחרים בחוף ולגרום לביטול חלק מהשיוטים המתוכננים. אצל הנשים נרשם מספר שיא של מעל מאה גולשות.

פייר לוקט, מאמן הנשים: "אנחנו מכירים היטב את האגם כי התאמנו כאן הרבה ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות. אני מצפה לתוצאות טובות. כל ארבע גולשות הנבחרת מוכנות לתחרות וכל אחת מהן שווה טופ 10. הן הפגינו מהירות וחדות באימונים. המטרה שלי היא זכייה במדליה ושיגיעו במעמד מוביל אל תחרויות השנה הבאה".

גור שטיינברג, מאמן הגברים: "כל הנבחרת בכושר טוב אחרי הכנה אופטימלית. התחרות הפנימית לא מעניינת, והמטרה היא שמינייה ראשונה. כניסה השנה לשמינייה הראשונה תאפשר להיות במשחק של המדליות בטוקיו בשנה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully