וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ' לשחקנים: "לא יתכן שהכדור אצלנו ואז מקבלים פנדל לחובתנו, צריך ללמוד מכך"

23.9.2019 / 15:14

מאמן מכבי נתניה שוחח עם השחקנים על ספיגת השער המאוחרת מול כפר סבא, אך ככל הנראה לא יהיו שינויים מרחיקי לכת בהרכב: "זה לא שהקבוצה לא הגיעה למצבים"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

בווידאו: לקראת גמר גביע הטוטו

מאוכזבת משער השוויון שספגה מהפועל כפר סבא בתוספת הזמן שלשום, למכבי נתניה אין יותר מדי זמן לשקוע בהלקאה עצמית, מאחר שכבר מחרתיים מחכה לה משחק הליגה מול מכבי חיפה בחוץ שהוקדם מיום שבת.

באימון הבוקר שוחח המאמן סלובודאן דראפיץ עם השחקנים ועודד את רוחם, אבל היה גם ביקורתי ביחס לשער שספגה הקבוצה, שכפה עליה 2:2. "לא ייתכן שהכדור אצלנו בתוספת הזמן ואנחנו מוציאים כדור חוץ לטובתנו ובסוף ממנו מתפתחת התקפה לצד השני ואנחנו מקבלים פנדל לחובתנו. זה קרה לנו ואנחנו חייבים ללמוד מכך. טעות כזו לא יכולה לחזור על עצמה ברגע שהכדור ברגליים שלנו וצריך לחכות כמה שניות לסיום המשחק", הדגיש דראפיץ'.

טים הויבאך ימשיך להיעדר גם מול מכבי חיפה בגלל פציעה. דראפיץ' ושי ברדה עדיין לא החליטו האם שוב לעשות שינויים בהרכב ונראה כי הפעם יש סיכוי גבוה שימשיכו עם הרכב כמעט זהה, אפילו שהקבוצה סיימה רק בתיקו."היו לנו שפע של מצבים במחצית השנייה, היינו שווים ניצחון. זה לא שהקבוצה לא הגיעה למצבים", אמרו היום במועדון.

פאטוס בצ'יראי שחקן מכבי נתניה עם דולב אזולאי. ברני ארדוב
לא יהיו שינויים דרסטיים בהרכב, למרות התיקו. בצ'יראי ואזולאי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully