וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים: עטר ויונתן כהן בין 21 המוזמנים

23.9.2019 / 22:20

השניים זומנו להתכנסות, שלושה יוצאו מהסגל לגמר גביע הטוטו (ג', 20:15, ספורט 5). שכטר בתמונת ההרכב, פלומן ורוטמן יפתחו מנגד?

הגמרהסתיים24/09/2019
מכבי תל אביב
    0
    • (87) וארן
    • (90) מגבו
    בית"ר ירושלים
    צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

    בווידאו: לקראת גמר גביע הטוטו

    מכבי תל אביב

    בסביבתם של אלירן עטר ויונתן כהן משוכנעים שהם ייקחו את הדחתם מהסגל שלשום מול מכבי חיפה למקום טוב וחיובי. מקורבים לשניים טענו היום כי הם הבינו את המסר של ולאדן איביץ', ואין להם שום כוונה להעצים את המשבר המקצועי מול המאמן. בעניינו של כהן, שהיה מהשחקנים שאיביץ' טיפח ודחף לכך שיקבלו ביטחון ודקות משחק, נודע שהשחקן מבין שהוא לא היה טוב על הדשא במשחקים האחרונים ומשכך איבד את מקומו בהרכב וגם בסגל.

    כהן הוא בנו של שחקן העבר מיקי כהן, כך שגם מהבית הועברו אליו מסרים מקצועיים חיוביים לפיהם הוא אמור ללמוד מהמצב אליו הוא נקלע ולקנות מחדש את האמון של המאמן. בכל הקשור לעטר והמתיחות שהיתה קיימת כבר מהקיץ בינו לבין המאמן, נאמר מסביבתו כי הוא עתיר בניסיון ומבין שאין לו דרך אחרת מלבד להוכיח לסרבי באימונים שהוא ראוי שוב לחזור ולפתוח.

    באשר לגמר גביע הטוטו מחר (שלישי, 20:15, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים, איביץ' החליט בתום אימון הערב להזמין 21 שחקנים להתכנסות מחר בבית המלון לפני גמר גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. מאמן מכבי תל אביב כלל במוזמנים גם את עטר וכהן, אבל כאמור זה עדיין לא מלמד על כך שהם יהיו בסגל מאחר ששלושה שחקנים שיגיעו מחר להתכנסות, לא יתלבשו בסופו של דבר בערב באצטדיון בנתניה.

    איביץ' גם לא רמז באימון הערב על ההרכב שיפתח מחר ואפילו לא על המערך עמו יעלה. כזכור, במשחק האחרון עבר הסרבי לשחק עם שלושה בלמים והוא מתלבט אם להמשיך כך גם מחר.
    דניאל טננבאום ימשיך בשער וקיימת התלבטות אם לתת לאיתי שכטר את חולצת ההרכב.

    שחקן מכבי תל אביב, אלירן עטר. דני מרון
    מבין שהוא צריך לעבוד קשה באימונים כדי לחזור לסגל. אלירן עטר/דני מרון

    בית"ר ירושלים

    אחרי ניצחון הבכורה בליגה והלחץ שירד, בית"ר ירושלים תפגוש מחר את מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו, עם אפשרות לזכות בתואר ראשון אחרי עשור. רוני לוי יערוך מספר שינויים בהרכב וייתן מנוחה לשחקנים כמו טל בן חיים, ליוואי גארסיה וגדי קינדה. דיוגו ורדאסקה צפוי לעלות ב-11, כמו גם אנז' פרדי פלומן שלא פתח נגד עירוני קרית שמונה. ייתכן שגם לירן רוטמן הצעיר, שתורגל היום, יקבל הזדמנות בהרכב הראשון.

    עידן ורד, שהחל בתרגילי ריצה ואימוני כוח כחלק מתוכנית השיקום שלו לאחר הניתוח, עבד עם הפיזיותרפיסט עמי מלכה. אופיר קריאף, שנבדק בבית החולים שערי צדק, סובל מקרע קטן בשריר הירך. מחר תצא הקבוצה בשעות הצהריים לבית מלון כדי להשלים את ההכנות לגמר. השחקנים רוצים להמשיך במומנטום ולהביא למועדון גביע ראשון בעידן משה חוגג.

    אנז' פרדי פלומן שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
    צריך להתחיל לספק תוצרת. אנז' פרדי פלומן/קובי אליהו

    טריוויה

    * שתי הקבוצות נפגשו פעמיים בעבר בגמר גביע הטוטו: בית"ר ירושלים ניצחה 1:3 בעונת 1997/98 ועונה לאחר מכן הגיע תורה של מכבי תל אביב לחגוג עם 1:2 בהארכה מצמד של אבי נמני.

    * בכל אחד מהגמרים איציק קורנפיין עצר פנדל, ובשני המקרים הקבוצה שלא שיחקה בצהוב היא זו שהניפה את הגביע.

    * מכבי תל אביב היא מחזיקת גביע הטוטו בשנתיים האחרונות ושיאנית הזכיות במפעל עם שש הנפות.

    * בית"ר ירושלים זכתה בגביע הטוטו פעמיים, כשהאחרונה הייתה לפני כעשור, עם שער ניצחון של עידן ורד מול הפועל רעננה בינואר 2010.

    * אם בית"ר תפסיד, היא תיפרד ממכבי חיפה ומ.ס. אשדוד ותהיה שיאנית הסגניות של המפעל עם חמישה הפסדים בגמר.

    * מכבי תל אביב עדיין לא ספגה שער מקבוצה ישראלית העונה, בשישה משחקים במסגרות המקומיות. ארבעה מחמשת הניצחונות שלה היו בתוצאה 0:1.

    * כל חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, במסגרות השונות, הסתיימו בניצחונות של מכבי תל אביב.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: זיו אדלר
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 11100

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully