וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלישי בגביע ווינר: הדרבי של תל אביב, חולוניה פוגשת את פרנקו

23.9.2019 / 13:49

רבע גמר גביע ווינר: מכבי תל אביב תפגוש את הפועל תל אביב בדרייב אין (20:50, ספורט 5), כשאייסי קלויארו, סנדי כהן ודורסי לא נרשמו. הסגל החדש של דרוקר ינסה לעבור את נהריה (18:45, 5LIVE)

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: מסיבת עיתונאים מכבי תל אביב

משחקי רבע גמר גביע ווינר יינעלו מחר (שלישי) ובסיומם תושלם תמונת חצי הגמר. מכבי תל אביב, אחרי ההפסד בגמר טורניר ינאקופולוס, תפגוש בדרבי את הפועל תל אביב המתחדשת של בית הלחמי. הפועל חולון תקווה להראות טוב יותר מחלק ממשחקי ההכנה שלה, כשתשחק נגד עירוני נהריה החזקה של דני פרנקו.

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב, נואה דיקרסון שחקן מכבי אשדוד. דני מרון
היה השחקן המצטיין נגד אשדוד. תומר גינת/דני מרון

מכבי תל אביב - הפועל תל אביב (20:50, ספורט 5)

אחרי שבועיים של מסע משחקים באירופה, חוזרת מכבי תל אביב למבחנים אחרונים בישראל רגע לפני שהיא פותחת את העונה ביורוליג בשבוע הבא. הצהובים קיבלו הרבה מאוד ביטחון מהניצחון על פנאתינייקוס ומחלקים מהמשחק נגד מילאנו אמש, ומקווים שזה יקרין גם לגביע ווינר, אותו איבדו כבר ברבע הגמר אשתקד נגד מכבי ראשון לציון. בקבוצה עושים מאמצים על מנת להכשיר את עומרי כספי, בעוד קווינסי אייסי, אנג'לו קלויארו, סנדי כהן וטיילר דורסי לא נרשמו למשחק. במועדון החליטו להעלות באופן תמוה תמונה של עבירה מהדרבי בעונה שעברה בדרייב אין, אולי כמסר לקראת המשחק הקרוב.

אחרי לא מעט חששות הפועל תל אביב פתחה את גביע ווינר עם ניצחון משכנע על מכבי אשדוד, ומקווה לבנות על המומנטום לתוך הדרבי. אריאל בית הלחמי קיבל הצגה משלושה שחקנים - תומר גינת וחואקין שוכמן, הישראלים המובילים שלו, והגארד מלקולם גריפין שעד לאותו משחק לא מצא את עצמו בסגל. בהפועל מקווים לעמוד בכבוד מול יריבה איכותית בהרבה, כשהם יודעים שיהיו חייבים לקבל תרומה משמעותית מהגארד רודני פרוויס, שעל אף היותו הזר היקר בקבוצה, עדיין לא לוקח על עצמו את מה שמצפים ממנו במועדון.

דני פרנקו מאמן עירוני נהריה. עודד קרני מנהלת הליגה, אתר רשמי
בנה קבוצה שיכולה להפתיע ולהרשים. דני פרנקו/אתר רשמי, עודד קרני מנהלת הליגה

הפועל חולון - עירוני נהריה (18:45, 5LIVE)

קדם העונה של הפועל חולון לא היה מהטובים של הקבוצה בשנים האחרונות. הסגולים צירפו את הפורוורד ג'יילן ג'ונסון, הזר האחרון במצבה של שרון דרוקר, רק לפני כעשרה ימים, ולהכנה אפשר להוסיף גם את הפציעה של מלקאי ריצ'רדסון, הזר שאמור להיות המוביל של חולון. הסגל הישראלי של חולון הוא מהטובים בליגה וישתפר אחרי שגיא פניני ישוב מהפציעה, וביחד עם הניסיון של הזרים והיכולת של דרוקר, בקבוצה מצפים ובצדק להיות שוב בחלק העליון של הטבלה.

הניצחון על מכבי ראשון לציון בשמינית הגמר החל לאשש את המחשבות על עירוני נהריה. הקבוצה של דני פרנקו אמורה להיות בחלק העליון של הטבלה העונה, וכל זאת ללא הגארד ניב משגב שהצטיין בהכנה ועשוי להחמיץ גם את המשחק נגד חולון. בנהריה מקווים לשיפור ביכולת של ג'רל מקניל שנמצא רחוק מאוד מכושר משחק, ולהמשך היכולת הטובה של איגור קולשוב, שמזכיר בפתיחת העונה הזאת את השחקן שדובר עליו כל כך הרבה בזמן המקביל אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully