וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את ויאריאל

גריזמן (6) וארתור (15) כבשו וסידרו לקטאלנים ניצחון ביתי עשירי ברציפות בלה ליגה. ליאונל מסי שוב נפצע והוחלף במחצית. ריאל בטיס ניצחה 1:3 את לבנטה

בווידאו: ארנסטו ואלוורדה מאמן ברצלונה

ארתור שחקן ברצלונה עם לואיס סוארס. רויטרס
ארתור חוגג עם חבריו/רויטרס

המחזור השישי בספרד נפתח היום (שלישי) עם אחת הקבוצות המפתיעות עד כה, גרנאדה, שסיימה ב-1:1 מול ויאדוליד. ריאל בטיס הצליחה לחזור מפיגור ל-1:3 מול לבנטה. ברצלונה ניצחה 1:2 את ויאריאל, אבל השמחה מהולה בעצב ובדאגה שכן ליאונל מסי שוב נפצע והוחלף כבר במחצית.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
ליאונל מסי קיבל טיפול/רויטרס

ברצלונה - ויאריאל 1:2

במשחקי החוץ היא לא כל כך פוגעת לאחרונה, אבל בקאמפ נואו האלופה עדיין חזקה מאוד והשיגה ניצחון ביתי עשירי ברציפות בלה ליגה. ליאונל מסי פתח לראשונה העונה בהרכב (הפעם ה-400 בה הוא פותח במדי ברצלונה בלה ליגה), אבל נפצע והוחלף כבר במחצית כשבבארסה ודאי מקווים שזו לא פציעה שתשבית אותו ליותר מדי זמן. כשהיה במגרש הארגנטינאי הצליח לבשל לאנטואן גריזמן מהקרן כבר בדקה החמישית וראה את ארתור מכפיל את היתרון עם בעיטה יפה מרחוקה בדקה ה-15. סנטי קאסורלה הצליח לכבוש בדקה ה-44 שער עם בעיטה מרחוק שמארק אנדרה טר סטגן היה יכול לעשות יותר כדי להציל, אבל השוער הגרמני גם מנע מהצוללת הצהובה כמה שערים במצבים מסוכנים לאחר מכן. האלופה ספגה בכל ששת המשחקים בליגה העונה והשוותה את המאזן השלילי שקבעה ב-2008/9 תחת פפ גווארדיולה בעונתו הראשונה כמאמן כשגם אז ספגה בכל אחד מששת משחקי הליגה הראשונים. כך או אחרת, הקבוצה של ארנסטו ואלוואדה הצליחה להשיג ניצחון שלישי העונה ולשפר את מאזן הנקודות שלה לעשר, אחת פחות מריאל מדריד שתשחק ברביעי.

מהלך המשחק

דקה 5: שער! ליאו מסי הגביה כדור קרן, גריזמן הקדים את ההגנה ונגח היטב כדי לקבוע 0:1 מוקדם.

דקה 15: שער! ועוד איזה שער! ארתור הניף רגל, שלח טיל מ-25 מטרים שטס היישר לחיבורים, והעלה את בארסה ל-0:2 קליל ומרשים.

דקה 30: ליאונל מסי מקבל טיפול רפואי ועיסוי בצד המגרש, הוא חוזר לשחק.

דקה 44: שער! ויאריאל חוזרת לעניינים. סנטטי קאסורלה קיבל מסירה מאיבורה, גבר בקלות על גריזמן ושחרר בעיטה חזקה שהכניעה את מארק אנדרה טר סטגן, שהיה צריך לעשות הרבה יותר. 1:2.

דקה 46: למרות הטיפול ליאונל מסי לא חזר למחצית השנייה ועוסמאן דמבלה נכנס במקומו. נקווה שזה לא משהו חמור מדי.

אנטואן גריזמן חוגג עם ליאונל מסי, ברצלונה. רויטרס
שיתוף פעולה מצוין. גריזמן ומסי/רויטרס

ריאל בטיס - לבאנטה 1:3

אחרי שתי תוצאות תיקו ברציפות וניצחון אחד בלבד בחמישה מחזורים, הצליחה הקבוצה של רובי להשיג ניצחון שני העונה אחרי חזרה מפיגור לניצחון. הרנאני העלה את האורחת ליתרון בדקה השביעית עם שער יפה ברגל שמאל לפינה הרחוקה אחרי מסירה ניקולה ווקצ'ביץ' וקבע 0:1. בטיס איזנה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה אחרי שלורן נגח לקורה מהזדמנות מצוינת והצליח להגיע ראשון לריבאונד ולבעוט פנימה את ה-1:1. בטיס השלימה את המהפך בדקה ה-48 כשלורן השלים צמד מול שער ריק אחרי מסירת רוחב של חואקין וזה 1:2. חואקין הוסיף בישול נוסף בדקה ה-67 עם מסירת רוחב לבורחה איגלסיאס, שבעט פנימה את ה-1:3.

משחקים נוספים:
ריאל ויאדוליד - גרנאדה 1:1
לוויאדוליד: אוסקר פלאנו (12), לגרנאדה: ויקטור דיאס (42)

שחקני ריאל בטיס חוגגים. GettyImages
שחקני ריאל בטיס חוגגים/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully