וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם זה תואר: ריאל מדריד ניצחה את ברצלונה 79:89 וזכתה בסופרקופה

פקונדו קמפאצו הנפלא (16 נקודות) סידר לבלאנקוס ניצחון יוקרתי על קבוצת הכוכבים המתהווה מקטלוניה. 23 של ברנדון דייויס מנגד, ניקולה מירוטיץ' הוסיף 14

שחקן ריאל מדריד פקונדו קמפאסו. AP
היה גדול גם על ברצלונה. קמפאצו/AP

ברצלונה בנתה הקיץ את אחת הקבוצות החזקות והמסקרנות שנראו באירופה בשנים האחרונות. אלא שהערב (ראשון) הקטלאנים שוב הפסידו בקלאסיקו, 89:79 לריאל מדריד האלופה שזכתה בסופרקופה המסורתי.

אחרי שפירקה לגורמים את פואנלבראדה בחצי הגמר, ריאל מדריד נתקלה ביריבה קשוחה, אבל התפוצצה עם 13:27 ברבע השני ונטלה את ההובלה. ריאל הובילה כבר ב-18 הפרש, אבל ברנדון דייויס המצוין וניקולה מירוטיץ' כוכב העל שהגיע הקיץ מה-NBA החזירו את בארסה עד לפיגור של 81:75 בדקות האחרונות. אלא שפקונדו קמפאצו הבלתי נלאה הגיב עם שלשה ששברה את הקטלאנים והעניקה לריאל תואר ראשון.

קמפאצו הוביל את הבלאנקוס עם 16 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. רודי פרננדס וג'ורדן מיקי שהגיע הקיץ מחימקי מוסקבה הוסיפו 10 כל אחד וסרחיו יו הסתפק ב-9. מנגד, ברצלונה קיבלה תרומה דו ספרתית מארבעת שחקני הרכש שלה בקיץ. ברנדון דייויס בלט מעל כולם עם 23 נקודות, כולל כמה נקודות במאני טיים. מירוטיץ' תרם 14. מלקולם דילייני וקורי היגינס הוסיפו 13.

תואר לא נחשב? שחקני ריאל מדריד חוגגים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully