וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורצקי: "אני אשחק איך שטוב לרעננה, עם כל הכבוד לשרף שרוצה לקדם את החברים שלו לאמן"

מאמן הפועל רעננה הגיב לביקורת על סגנון המשחק ההגנתי של קבוצתו ב-1:1 מול אשדוד מצד פרשן ערוץ הספורט. אוואט: "תחושה של החמצה, הצדק נעשה כשהבקענו"

צילום וידאו: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: תומר לוי

בווידאו: לקראת גמר גביע הטוטו

אחרי הדרמה שהתרחשה הערב (ראשון) באצטדיון המושבה עם שער של רועי גורדנה בתוספת הזמן שקבע 1:1 מול הפועל רעננה והשאיר את מ.ס. אשדוד בלתי מנוצחת העונה בליגת העל, התראיינו מאמני הקבוצות, כשמאמן רעננה התמקד בפרשן ערוץ הספורט, שלמה שרף.

מנחם קורצקי נשאל על הביקורת שהשמיע מאמן הנבחרת לשעבר, והשיב: "אני אשחק איך שטוב לרעננה, עם כל הכבוד לשרף שרוצה לקדם את החברים שלו לאמן".

על הצעקות בסיום אמר: "היו צעקות אחרי משחק, והכול בסדר. אין מה לנפח את זה בתקשורת, אין לי טענות לשיפוט. אחרי מחצית ראשונה מאד טובה שלנו ירדנו אחורה יותר מדי ונתנו לאשדוד להשתלט על המשחק. היו לנו מעט פציעות, ועדי נמני שיחק עם מפשעה תפוסה אז לא יצא קדימה. זה כואב מאד לספוג בדקה ה-90".

על ריבאס ועמית כהן: "לכהן פציעה לא קלה בקרסול, הפציעה של ריבאס מדאיגה".

מנחם קורצקי הפועל רעננה. קובי אליהו
כועס. מנחם קורצקי/קובי אליהו

מאמן מ.ס אשדוד רוני אוואט: "לא ראיתי באופן אישי מה קרה בסיום, אבל אני יכול להבין את העצבים של שחקני רעננה, זה קשה לספוג גול בתוספת הזמן. רעננה עשתה את הכול כדי לנצח וכמעט הצליח לה, אבל הצדק נעשה והבקענו. אני יורד בתחושה של החמצה. הגול של גורדנה היה יוצא מן הכלל, ועשה צדק".

מאמן אשדוד המשיך: "היום היינו עם שחקני נוער על המגרש וזה ה-DNA של הקבוצה. גם אם הייתי מפסיד, הייתי גאה בשלושת השחקנים הצעירים שעשו משחק יוצא מן הכלל, אני אוהב את הגישה שלהם. הלחץ משפיע על השחקנים, והקפטן לקח אחריות ובסופו של דבר יצאנו עם נקודה".

על השארתו של יעקב בריהון מחוץ לסגל: "זו החלטה מקצועית. אני רואה את השחקנים שרוצים להצליח ויעקב היה חולה. לקחנו את השחקנים הטובים ביותר, אלו שהתאמנו כל השבוע".

כובש שער שיוויון רועי גורדנה: "מתחילת המחצית רק אנחנו היינו על המגרש, והגיע לנו לנצח. לפחות יצאנו עם נקודה. לגיטימי שרעננה יבזבזו זמן, יכול להבין אותם, אבל אנחנו היינו צריכים למצוא פתרונות הרבה יותר מהר".

רוני אוואט מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
ירד מהמגרש עם תחושת החמצה. רוני אוואט/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully