וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף רוזן: "מלאי ביטחון שהקבוצה תגיע לפלייאוף"

מכבי חיפה קיימה מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת העונה, והבעלים שלח את ברכתו ממיאמי. המאמן דניאל סאואנה: "מאמין שנהיה קבוצה טובה". הקפטן ווילי וורקמן: "נצטרך להביא את האנרגיה מתחילת העונה"

צילום: ברני ארדוב

בווידאו: אימון הפתיחה של מכבי תל אביב

מכבי חיפה ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים רשמית לקראת פתיחת עונת 2019/2020. הירוקים, ששבו הקיץ לליגת העל אחרי עונה אחת בליגה הלאומית, הציבו את המאמן מוונצואלה דניאל סאואנה על הקווים, ומקווים שיחד איתו יצליחו לרשום עונה טובה.

"אני נכנס לשנה ה-13 שלי כבעלים של מועדון הכדורסל מכבי חיפה", אמר הבעלים ג'ף רוזן מארצות הברית. "אני מסתכל אחורה על כל המטרות שהשגנו ביחד - זכייה באליפות היסטורית, מספר משחקי שיא נגד קבוצות NBA, גמרים, וגם לאחר ירידת הליגה ידענו לתקן לאחר עונה אחת ולחזור לליגת העל. כפי שכולכם ודאי יודעים, העונה החולפת הייתה מלאת עליות וירידות עבורנו. בנקודה מסוימת, רגעים ספורים לפני פתיחת הפלייאוף, היינו צריכים לקבל החלטה בנוגע לצוות שלנו, החלטה שעזרה לנו להבטיח את חזרתנו לליגה הבכירה".

ווילי וורקמן שחקן מכבי חיפה. שלומי טובה, אתר רשמי
רוצה להביא אנרגיות מתחילת העונה. ווילי וורקמן/אתר רשמי, שלומי טובה

"מצפה לנו עונה ארוכה ומאתגרת. נתחיל אותה כבר ב-2 באוקטובר במשחק הצדקה הרשמי שלנו במיאמי כחלק מתכנית הקהילתית שלנו 'חיפה הופס', ומשם נמשיך למחנה האימונים ולמסע המשחקים השנתי שלנו נגד קבוצות ה-NBA כאשר השנה נפגוש את הממפיס גריזליס, פורטלנד טרייל בלייזרס ומינסוטה טימרוולבס", הוסיף הבעלים ממיאמי. "עם חזרתנו ארצה, תחל הקבוצה את משחקיה בליגה, ואנחנו מלאי ביטחון שהקבוצה שבנינו תגיע לפלייאוף, ומשם כפי שראינו כבר בעבר הכל אפשרי".

"מכבי חיפה היא מועדון גדול. המטרות שלנו כרגע הן להשתפר כקבוצה ולהביא את מכבי חיפה למקום אליו היא שייכת", אמר המאמן דניאל סאואנה, "אנחנו רוצים להגיע בכושר טוב לליגה ומאמין שנהיה קבוצה טובה. אנחנו שואפים להגיע לצמרת. במשחקי קדם העונה שיחקנו בסגל חסר, עוד לא ראינו את כל הקבוצה ביחד. למרות שהפסדנו בכל ארבעת משחקי ההכנה, בחלקם נראינו טוב מאוד. אני רואה את חצי הכוס המלאה, מחכה לנו משחק אימון ביום שישי מול אשדוד בו נשחק לראשונה בהרכב מלא, זה מבחן נוסף עבורנו. כולנו רוצים להיות בפלייאוף, זה יהיה הישג יפה מאוד".

ווילי וורקמן וגיל אמיתי שחקני מכבי חיפה. ברני ארדוב
הפסידו במשחקי ההכנה, אבל אופטימיים. ווילי וורקמן וגיל אמיתי/ברני ארדוב

הקפטן ווילי וורקמן אמר: "לכל קבוצה בליגה הזו יש הרבה כישרון, אנחנו צריכים להישאר ביחד ולשחק עם האנרגיה שלנו. חלק מהקבוצות שומרות את האנרגיה הזו רק לסוף העונה, אנחנו רוצים להביא אותה מההתחלה. אם נתרכז בלשחק יחד כקבוצה, תהיה פה עונה כיפית. יש פה חבורה מאוד תחרותית, רואים את זה באימונים. זה הדבר שמבדיל את הקבוצה הזו מקבוצות קודמות שהייתי בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully