וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "החלטתי לקחת את האתגר הזה לא כדי להישאר בליגה"

22.9.2019 / 18:19

עירוני נהריה ערכה מסיבת עיתונאים לפתיחת העונה והמאמן לא פחד לכוון גבוה. הקפטן טוני גפני: "הורכבה פה חבורה מוכשרת מאוד". היו"ר ניסים אלפסי: "בתחושות שלי אנחנו הולכים לעונה טובה מאוד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עירוני נהריה ערכה היום (ראשון) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת עונת 2019/20 במעמד ראש העיר רונן מרלי. נהריה, שתשחק בשלישי ברבע גמר גביע ווינר נגד הפועל חולון, בנתה העונה קבוצה מרשימה שאמורה להחזיר את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה, אחרי שאשתקד נשארה בליגה רק במחזורי הנעילה.

"מהיום הראשון שאני נמצא כאן, ראש העיר נתן לי להבין כמה הספורט והכדורסל חשובים לו", אמר המאמן דני פרנקו, "כמה הוא רואה את הכדורסל כמנוף חברתי וחינוכי. חשוב לנו להיות מודל לחיקוי, לא רק מבחינת כדורסל אלא גם בערכים אישיים. הקבוצה נבנתה כמעט מאפס, יש פה חבר'ה צעירים מקומיים שאנחנו רוצים לקדם אותם עוד צעד קדימה. תוך כדי אנחנו רוצים להיות קבוצה משמעותית בליגה. קל להבטיח דברים בטרום העונה, אבל בסופו של דבר המטרה שלנו היא להיות קבוצה לוחמת ומגובשת, שתמשיך ליהנות ולשחק ביחד".

"החלטתי שאם אני לוקח את האתגר הזה, זה לא בשביל להילחם בליגה, אלא ללכת הרבה יותר רחוק. נצטרך לצלוח את התקופות הקשות ביחד כי תמיד יש כאלו במהלך העונה ולא להרים את האף יותר מדי בתקופות הטובות. אני מאמין שנדע להתמודד עם הקשיים בדרך".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
קבוצה חדשה, אתגר חדש. דני פרנקו/דני מרון

הקפטן טוני גפני אמר: "זה כבוד גדול עבורי להיות קפטן הקבוצה. הורכבה פה חבורה מוכשרת מאוד עם אופי נהדר. כולם עובדים קשה מאוד והמטרה שלנו היא להרים קבוצה שכל העיר נהריה תהיה גאה בה. אני מדבר בשם כל השחקנים כשאני אומר שכולנו נרגשים לקראת העונה ומקווים לייצג את העיר בכבוד". על התפקיד שלו: "ביליתי כמעט חצי מהקריירה שלי בישראל וזה מרגיש כמו הבית השני שלי. כקפטן, אני מחויב להוות דוגמה ולהיות שם כששחקנים צריכים אותי. אני משחק כבר המון שנים ואני חושב שיש לי מה לתרום מהניסיון שלי".

היו"ר ניסים אלפסי סיפר מהזווית שלו: "תוצאות ממשחקי המבחן מעודדות, אין שום ספק שזו רק תחילת הדרך ויש לנו דרך ארוכה לפנינו. אנחנו נעבוד מאוד קשה כדי להגיע להישגים וליעדים שהצבנו. בעקבות בניית הסגל, הצלחנו למכור השנה הרבה יותר מנויים: למעלה מ-1,200 כבר עכשיו לעומת 1,000 בעונה שעברה. אני עשרות שנים בספורט ובכדורסל, בניתי הרבה קבוצות בעזרת הצוות המקצועי. בתחושות שלי אני מאמין שאנחנו הולכים לעונה טובה מאוד".

ראש העיר רונן מרלי בירך ואמר: "אתם חלון הראווה של העיר נהריה. ברוכים הבאים למשפחה, אתם תגלו פה בית חם ואוהב עם צוות מסור שרק רוצה שיהיה לכם כיף לשחק. האוהדים מצפים ומחכים לכם. אני רוצה להזכיר שיש לנו מחלקת נוער גדולה מאוד עם בית ספר עירוני לכדורסל. אנחנו רוצים לראות את הילדים האלו בקבוצה הבוגרת, זה חלום שאנחנו רוצים לגעת בו ומצפים מהקבוצה שתהווה מודל לחיקוי ותתקרב לילדים האלו. נשקיע כל מה שצריך כדי לגדל שחקנים בנהריה ושתהיה פה מחלקת נוער מהטובות בארץ. זה תלוי רק בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully