וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך במומנטום: דניל מדבדב זכה בטורניר סנט פטרסבורג

הרוסי, המדורג רביעי בעולם, ניצח 3:6, 1:6 את בורנה צ'וריץ' וזכה בתואר שלישי ב-2019. אוסקה זכתה באוסקה, מוחובה בסיאול

דניל מדבדב טניסאי רוסי. AP
בלתי ניתן לעצירה. מדבדב/AP

המדורג רביעי בעולם דניל מדבדב המשיך בשנה הנהדרת שלו היום (ראשון) כשזכה בטורניר השלישי שלו ב-2019 ועשה את זה עם 3:6, 1:6 מול בורנה צ'וריץ' (14 בעולם) בטורניר סנט פטרסבורג מסבב ה-250 ATP. הרוסי הנהדר, שזכה בטורניר מול הקהל הביתי שלו, נזקק לשעה ו-12 דקות בלבד על מנת להשלים את הזכייה בתואר בגמר החמישי שלו הקיץ וגם ברציפות אחרי שהפסיד בגמר וושינגטון לניק קיריוס, בגמר מונטריאול לרפאל נדאל, זכה בטורניר המאסטרס בסינסינטי וכמובן סיפק הופעת ענק והפסיד לנדאל בגמר אליפות ארצות הברית.

מדבדב סיים את המשחק עם 7 אייסים כשהוא לא מתמודד מול אף נקודת שבירה וזוכה ב-32 מ-40 נקודות מאחורי ההגשות שלו. הרוסי בן ה-23 הפך לראשון מהמדינה שלו שזוכה בטורניר בסנט פטרסבורג מאז 2004.

נאומי אוסקה טניסאית יפנית. GettyImages
אוסקה חוגגת תואר ראשון מאז אליפות אוסטרליה/GettyImages

נאומי אוסקה היפנית, גם היא מדורגת רביעית בעולם, זכתה בטורניר אוסקה אחרי 2:6, 3:6 מול אנסטסיה פאבליוצ'נקובה הרוסייה (41). "ממש רציתי לזכות בטורניר הזה", אמר היפנית אחרי הניצחון, "אני חושבת שלמדתי הרבה מהטורניר הזה והצלחתי להיות מרוכזת מאוד בכל נקודה ולשמור על אנרגיה". זה התואר הראשון של אוסקה מאז שזכתה באליפות אוסטרליה אי שם בינואר.

קרולינה מוחובה הצ'כית, שפרצה בגדול השנה, זכתה בטורניר סיאול עם 1:6, 1:6 מול מגדה לינט הפולנייה בשעה ועוד שמונה דקות, במשחק שנדחה במשך שש שעות בשל הגשם. מוחובה, שרשמה השנה כמה הישגים יפים בטורנירי גרנד סלאם, הצליחה גם לזכות בתואר ה-WTA הראשון בקריירה שלה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אמיל רוסובורי טניסאי פיני. GettyImages
יכול להיות הדבר הבא בטניס. רוסובורי/GettyImages

אחד הטניסאים המרשימים ביותר בסבב הצ'לנג'רים השנה, שגם הצליח לנצח בקלות את דומיניק תים בגביע דייויס לאחרונה, הוא אמיל רוסובורי. הפיני בן ה-20, שמדורג 165 בעולם, זכה היום בגביע מארי אחרי שניצח 3:6, 1:6 בקלות את אלכסנדר מולר הצרפתי (278). זה כבר תואר צ'לנג'ר שלישי השנה של הפיני הצעיר אחרי שזכה בפרג'אנה ובמאיורקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully