וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו בראון הודיע: לא אשחק יותר ב-NFL

התופס שנזרק מניו אינגלנד ביום שישי, לאחר 11 ימים בלבד במדי האלופה, בישר דרך חשבון הטוויטר שלו כי הוא פורש מהליגה, עקץ את רוברט קראפט ותקף את בעלי הקבוצות: "יכולים לבטל עסקאות ולעשות מה שבא להם. נראה אם ישלמו"

אנטוניו בראון באימון אוקלנד. AP
אנטוניו בראון באימון אוקלנד/AP

אנטוניו בראון הודיע היום (ראשון) כי הוא פורש מה-NFL. בסיומה (לפחות כרגע) של חצי שנה מטורפת לחלוטין, שהגיעה לשיאה עם השחרור המהיר מניו אינגלנד ביום שישי, בראון הכריז כי לא ישחק יותר בליגה.

"לא אשחק עוד ב-NFL. הבעלים האלה יכולים לבטל עסקאות ולעשות מה שבא להם, מתי שבא להם. נראה אם ארגון השחקנים יטיל עליהם אחריות. עצוב איך הם פשוט יכולים לבטל חוזים מובטחים מתי שבא להם. 40 מיליון דולר בחודשיים. נראה אם הם ישלמו בסוף".

בראון עקץ בכך בין היתר את הבעלים של הפטריוטס, רוברט קראפט, לאחר שהקבוצה נפרדה ממנו וחסכה בכך את הסכום המובטח שהתחייבה לשלם לו כשחתם לפני שבועיים, תשעה מיליון דולר. למי שלא הבין זאת, התופס הוסיף ציוץ נוסף שמזכיר שקראפט נתפס כמכון עיסוי ומין בפלורידה לפני קצת יותר מחצי שנה.

30 המיליון הנוספים עליהם דיבר השחקן הם הכסף המובטח שאוקלנד התחייבה לשלם לו. גם הריידרס נמנעו מהתשלום הזה, אחרי שחתכו את בראון יום לפני שהחלה העונה, בתום שורה ארוכה של עימותים ובעיות בינו לבין אנשי המועדון. אוקלנד הביאה אותו במרץ בטרייד מפיטסבורג, לאחר שגם שם הסתכסך עם אנשי הסטילרס.

נגד בראון עומדת בימים אלה תביעה אזרחית ממאמנת הכושר לשעבר שלו, בריטני טיילור, הטוענת כי הוא תקף אותה מינית שלוש פעמים. מאשימה אחרת, שחשפה את סיפורה בספורטס אילוסטרייטד בשבוע שעבר, טענה לאחר התחקיר כי בראון שלח לה הודעות מאיימות, כולל תמונה של הילדים שלה. בעקבות ההודעות הללו הוא נזרק מהפטריוטס אחרי 11 ימים בלבד ומשחק בודד בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully