וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: ביטון וצ'יבוטה כבשו בניצחון לודוגורץ, שער ראשון העונה לתורג'מן

טואטחה לא שותף ב-0:2 של לודוגורץ על ארדה, צפו בשערים של שני חבריו. חלוץ אוסטריה וינה הבקיע ב-0:2 על אלטאך, ניצחון לנאתכו בדרבי

צילום: יותם רונן. עריכה: מתן חדד

דן ביטון ומאוויס צ'יבוטה פתחו יחד וגם כבשו הערב (ראשון) את השערים של לודוגורץ ב-0:2 הביתי על ארדה במחזור ה-10 בליגה הבולגרית. ביטון, שהדביק עוד לפני כן כדור חופשי למשקוף, מצא את הרשת בדקה ה-35 וחגג שער ליגה שני בבעיטה מחוץ לרחבה ברגל שמאל, עם עזרה קטנה מהשוער. צ'יבוטה הלך בעקבותיו בדקה ה-66 וציין את הראשון שלו במסגרת הליגה. טאלב טואטחה נכלל לראשונה בסגל, אבל לא זכה לערוך בכורה במדי האלופה הבולגרית, שעדיין לא הפסידה ומקדימה בנקודה אחת בפסגה את לבסקי סופיה.

* אלון תורג'מן כבש את שערו הראשון העונה, כשקבע 0:2 לזכות אוסטריה וינה מול ריינדורף אלטאך בליגה האוסטרית. תורג'מן מצא את הרשת בדקה ה-80 והוחלף שלוש דקות לאחר מכן. זה היה בסך הכול ניצחונה השני של קבוצתו העונה.

* ביברס נאתכו שיחק 77 דקות בהרכב פרטיזן בלגרד, שניצחה 0:2 את הכוכב האדום בדרבי הלוהט של סרביה. סיידובה סומא, אקס מכבי חיפה, הפציץ את הראשון בדקה ה-83 וזוראן טושיץ' חתם בתוספת הזמן. פרטיזן עדיין ללא הפסד, אבל רק במקום החמישי בגלל שני משחקים חסרים.

* אחרי שרשם בכורה בליגת האלופות כשפתח בתבוסה 3:0 למנצ'סטר סיטי, מנור סולומון חזר לספסל של שחטאר דונייצק ועלה כמחליף בדקה ה-72 בניצחון החוץ 0:1 על דסנה. האלופה האוקראינית סיפקה ניצחון חשוב מול השנייה בטבלה, והגדילה את הפער בפסגה ל-10 נקודות בתום שמונה מחזורים בלבד.

* שון וייסמן קיבל מנוחה ונותר על הספסל ב-0:2 של וולפסברגר בחוץ על הארטברג בליגה האוסטרית. קבוצתו במקום השני עם 18 נקודות אחרי שמונה משחקים.

עוד בוואלה!

אתמול: ליאור רפאלוב בישל בניצחונה של אנטוורפן

לכתבה המלאה
אלון תורג'מן שחקן אוסטריה וינה חוגג שער. GettyImages
קבע את תוצאת המשחק. אלון תורג'מן/GettyImages

* חאתם עבד אלחמיד שיחק 11 דקות כמחליף בניצחונה של סלטיק 1:3 על קילמרנוק, בעוד ניר ביטון המשיך להיעדר בגלל פציעה. אלופת סקוטלנד עדיין לא איבדה נקודות והיא במקום הראשון עם 18 נקודות והפרש שערים 4:21.

* אופיר מרציאנו סופסל בדרבי מול הארטס, בו הפסידה היברניאן בביתה 2:1 ליריבה המושבעת שהשלימה את המהפך בדקה ה-84. היבס עם הפסד שלישי ברציפות ובמקום הלפני אחרון בליגה הסקוטית.

* טל בן חיים המתקאמבק, ששיחק אתמול במדי קבוצת המילואים של ספרטה פראג, לא נכלל בסגל הקבוצה לדרבי שהסתיים בתבוסה ביתית 3:0 מול סלביה פראג.

סיידובה סומא שחקן פרטיזן בלגרד. AP
כבש בדרבי של בלגרד. סיידובה סומא/AP
אוהדי פרטיזן בלגרד. AP
אוהדי פרטיזן אפופי העשן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully