וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בבייסבול הפסידה ועוד לא העפילה לאולימפיאדה

22.9.2019 / 0:20

אחרי שלושה ניצחונות, הכחולים-לבנים נכנעו מול צ'כיה 7:4 וספגו הפסד ראשון בטורניר הקדם אולימפי הנערך באיטליה. למרות זאת, הם עדיין בעמדה מצוינת וזקוקים לניצחון על דרום אפריקה החלשה (ראשון, 13:00) כדי להשיג את הכרטיס ההיסטורי

נבחרת ישראל בבייסבול. Margo Sugarman, אתר רשמי
עוד צ'אנס אחד/אתר רשמי, Margo Sugarman

נבחרת ישראל בבייסבול לא הצליחה להעפיל הערב (שבת) למשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 לאחר שהפסידה 7:4 לצ'כיה, במחזור הרביעי של טורניר המוקדמות.

למרות ההפסד, ישראל עדיין במצב טוב וזקוקה לניצחון מחר (13:00) על דרום אפריקה, שהובסה בכל משחקיה עד כה, כדי להשיג את הכרטיס הישיר. אם תסיים שנייה בבית (בעל שש הנבחרות), ישראל תלך לטורניר ההזדמנות האחרונה.

אחרי שהביסו ביומיים האחרונים את אלופת אירופה הולנד ואת איטליה, שניצחה אותם בחצי גמר האליפות לפני שבוע, הכחולים-לבנים ידעו שהם ניצבים בפני היסטוריה, אלא שצ'כיה היכתה במהרה עם הומראן באינינג הפותח. דני ולנסיה ענה עם הומראן בן שתי ריצות, שקבע 1:2 באינינג הרביעי, אבל אינינג חמישי גדול, עם שש ריצות (כולל הומראן בן שלוש ריצות), נתן לצ'כים יתרון 2:7, ממנו ישראל כבר לא חזרה למרות כמה אפשרויות לא רעות.

דייויד שרעבי פתח על הגבעה עבור ישראל והוחלף אחרי שני אינינגים בג'רמי בליך, שחטף את שש הריצות ונחל את ההפסד. בנג'מין וונגר נכנס אחרון ומשך 4.1 אינינגים טובים, אך זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully