וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: שלושה אדומים בתוספת הזמן במארסיי, מונאקו עדיין ללא ניצחון

מארסיי סיימה ב-1:1 ביתי ועצבני מול מונפלייה, הקבוצה מהנסיכות לא הצליחה להכניע את ראיקוביץ' ב-0:0 מול ריימס ונותרה מתחת לקו האדום

עריכה: מתן חדד

בווידאו: התגובות לאחר אתלטיקו מדריד - יובנטוס

המחזור השישי בליגה הצרפתית, שנפתח אמש (שישי) עם ניצחון הבכורה של שטרסבורג 1:2 על נאנט, נמשך הערב עם 1:1 ביתי ורב-אירועים של מארסיי מול מונפלייה. מונאקו לא הצליחה להכניע את פרדראג ראיקוביץ' ונותרה מתחת לקו האדום אחרי 0:0 מול ריימס.

ואלר ז'רמן שחקן מארסיי חוגג שער. AP
הציל נקודה. ואלר ז'רמן/AP

מארסיי - מונפלייה 1:1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים שבהם דריו בנדטו כבש ארבעה שערים, מארסיי נעצרה דווקא בסטאד ולודרום ופספסה הזדמנות לעלות זמנית לפסגת הטבלה. הבלם הספרדי אלברו נפצע ויצא בדקה השמינית, ובלעדיו ההגנה הייתה פרוצה יותר ולא הצליחה לעצור כדור רוחב של פלורן מולה, שפגע בבונה סאר והפך לשער עצמי בדקה ה-17. שער של אנדי דלור נפסל בגלל נבדל בדקה ה-53 ובמקום להוביל 0:2, מונפלייה ספגה. ההגנה שלה התקשתה עם כדור רוחב מצד שמאל בדקה ה-75 והחלוץ ואלר ז'רמן השווה. בתוספת הזמן הגיעה סערה גדולה, כשבובקאר קמארה וז'ורדן פרי התעמתו והורחקו, ולאחר מכן גם דימיטרי פאייה ראה אדום בגלל מחאה.

אנדי דלור שחקן מונפלייה. AP
השער שלו נפסל. אנדי דלור/AP

ריימס - מונאקו 0:0

פרדראג ראיקוביץ' שוב שמר על שער נקי והותיר את מונאקו מתחת לקו האדום וללא ניצחון אחרי שישה מחזורים. האורחת חסרה את החלוצים וויסאם בן ידר ואיסלם סלימאני, ובלעדיהם התקשתה מאוד. על פי דיווחים בצרפת, לאונרדו ז'ארדים קיבל שני משחקים כדי להציל את משרתו. בראשון השיג תיקו, וביום שלישי מצפה לו דרבי לוהט בבית מול ניס.

משחקים נוספים

ניס - דיז'ון 1:2
לניס: קספר דולברג (29), יוסף עטאל (47)

בורדו - ברסט 2:2
לבורדו: ג'ימי בריאן (6), פאבלו (69). לברסט: סמואל גראנסיר (20), מתיאס אוטרה (45)

מץ - אמיין 2:1
למץ: חביבו דיאלו (68). לאמיין: סרו גיראסי (39), בקאיי דיבאסי (54)

נים - טולוז 0:1
לנים: רומן פיליפוטו (39)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully