וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראפיץ': "לא רוצים להיראות ככה". אלמוג כהן: "לא חושב שהיה פנדל"

אכזבה גדולה במכבי נתניה אחרי ה-2:2 נגד הפועל כפר סבא. אופיר חיים מרוצה: "פחות אוהב את הנאיביות שלנו, אבל אם נמשיך כך, יהיה טוב"

מאמני מכבי נתניה, שי ברדה, סלובודן דראפיץ'. ברני ארדוב
"חשבנו שהשופט ישרוק לסיום, אבל זה לא קרה". דראפיץ' עם ברדה/ברני ארדוב

במכבי נתניה נרשמה הערב (שבת) אכזבה רבה אחרי ה-2:2 הביתי נגד הפועל כפר סבא. היהלומים כבר ביצעו מהפך אחרי פיגור 1:0, אבל ספגו שער שוויון בדקה ה-99 ואיבדו שתי נקודות יקרות. נתניה עדיין בלי ניצחון בית בדרבי השרון מאז ינואר 2007.

"אני מאוכזב", אמר סלובודן דראפיץ', "כשאתה מקבל גול בדקה ה-99 אז ברור שאתה מאוכזב. במחצית השנייה שיחקנו יותר טוב מאשר בראשונה, היינו יכולים לגמור את המשחק והטענות הן רק לעצמנו שלא החזקנו מעמד ועשינו את זה. שינינו כמה שיטות והפתענו את כפר סבא, שחקנים נכנסו כמו שצריך מהספסל. שיחקנו שבע דקות וחצי כשהתוספת הייתה חמש דקות - חשבנו שהשופט ישרוק לסיום - אבל זה לא קרה. זו לא מכבי נתניה שאנחנו רוצים לראות, אני מצפה שנראה יותר טוב".

אלמוג כהן שביצע את העבירה שהובילה לפנדל, סיכם באכזבה: "הרגשתי שנגעתי בכדור, קודם כל בכדור וזה מה שאמור להכריע. אולי זה היה קצת אגרסיבי, אבל אני לא חושב שהיה פנדל. מאכזב אותי שאולי יכולתי לא לעשות גליץ', אבל לא היו לי הרבה ברירות. לקחו לנו שתי נקודות, אבל אנחנו לוקחים הרבה דברים חיוביים מהמחצית השנייה".

מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים. ברני ארדוב
מאוד מרוצה מפתיחת העונה. אופיר חיים/ברני ארדוב

מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים, אמר: "זו נקודה מאוד חשובה, נקודה של אופי. אני מאוכזב מהחצי השני שלנו אבל לוקח את הנקודה הזאת. לא נשברנו ובסוף הצלחנו להשוות. הגענו לכמה מצבים טובים, אני פחות אוהב את הנאיביות שלנו, שיחקנו עם שלישיית קישור של עזריה, רוצ'ט וקופי, אני לא חושב שיש בליגה שלישיית קישור טכנית כזאת. אני מרוצה מאוד מהסגל ומפתיחת העונה, נכון שיכולנו להשיג עוד נקודות אבל אני מרוצה. נבנתה פה קבוצה כמעט חדשה, אם נמשיך ככה יהיה טוב".

עומר פדידה הוסיף: "לבעוט פנדל בדקה ה-99 זה די מלחיץ, אבל בשביל זה משחקים כדורגל. אני שמח שזה נכנס. אלמוג נגע לי ברגל ברחבה ונפלתי, יש VAR היום אז אין מה להתווכח יותר מדי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully