וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל VAR במושבה. יוסי אבוקסיס על בני יהודה: "משחק מביש"

21.9.2019 / 20:56

לראשונה העונה, משחק בליגת העל החל ללא VAR. המנהלת: "נערוך תחקיר מקיף". המאמן על היכולת ב-0:1 על נס ציונה: "אני נורא כועס"

VAR מערכת ואר ליגת העל מנהלת הליגה. ברני ארדוב
ה-VAR חזר לשימוש לאחר ההפסקה/ברני ארדוב

לראשונה העונה, משחק בליגת העל יצא לדרך ללא סיוע של VAR. זה קרה הערב (שבת) באצטדיון המושבה, שם סקציה נס ציונה הפסידה 1:0 לבני יהודה במסגרת המחזור הרביעי. בעקבות כשל תקני נפתח המשחק ללא מערכת העזר האלקטרונית, כשלא כולם במגרש היו מודעים למצב.

בשידורי ערוץ הספורט, שופטי ה-VAR נמצאים בדרך כלל באולפנים. הם נסעו הפעם לאצטדיון בפתח תקוה, שם אמורה הייתה לחכות להם ניידת, אבל בגלל בעיה טכנית אין אפשרות שהם יהיו בניידת ולכן המשחק שוחק ללא VAR עד לדקה ה-41.

ממנהלת הליגה נמסר: "שופט המשחק ניהל את המשחק ללא מערכת ה-VAR במרבית המחצית הראשונה.
חשוב להדגיש כי בכל מקרה שבו אין VAR בגלל תקלה טכנית זו או אחרת, המשחק ישוחק ללא VAR.
מחר נערוך תחקיר מקיף לגבי האופן ומכלול הנסיבות שהביאו לתקלה, בכדי שלא תחזור בעתיד".

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. קובי אליהו
"אחד המשחקים הכי חלשים מאז שאני מאמן". יוסי אבוקסיס/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס לא אהב את ההופעה של שחקני בני יהודה, בלשון המעטה: "המשחק שלנו היה בעיקר מביש, אין לי מילים אחרות. אני יכול רק להתנצל בפני אוהדי בני יהודה שהגיעו. אבל בסוף בסוף, אני שמח מזה שהשגנו שלוש נקודות. בשבוע שעבר שיחקנו הרבה יותר טוב והשגנו תיקו. היום זה היה אחד המשחקים הכי חלשים מאז שאני מאמן. משחק הגנה טוב, אבל משחק התקפה? וואו, הרבה זמן לא ראיתי כזה. כלום לא עבד היום. הגול המהיר עשה לנו רע. המזל שאמיליוס זובאס ודן מורי הצילו אותנו. אני נורא כועס מצד אחד, אבל בלילה כשאני אשן, אדע שיש לי עוד שלוש נקודות בקופה וזה ירגיע אותי".

עמיר תורג'מן, מאמן סקציה נס ציונה: "הפסדנו את המחצית הראשונה ולכן גם את המשחק עצמו. היו לנו אפשרויות להשוות, ולא עשינו את זה. חבל שבויסן לא יכול היה להמשיך והיינו ב-10 שחקנים בסיום. אני שמח מהגישה והיכולת במחצית השנייה, אבל בסופו של דבר אנחנו צריכים תוצאות ולעשות נקודות. ידענו שיהיו חבלי קליטה לא קלים, אני בטוח שהנקודות עוד יגיעו".

(עדכון ראשון: 19:43)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully