וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רק שחקן גדול: המחווה המדהימה של ליאונל מסי

פביאן ורגאס הקולומביאני היה חלק מהתבוסה 8:0 שחטפה אלמריה מברצלונה ב-2010. כעת הוא מספר על החולצה שביקש מהפרעוש כדי לסייע לנפגעי השטפונות במולדתו - והתמורה המפתיעה שקיבל

מתוך אינסטגרם

בווידאו: הילד של מסי מתאו חוגג ממש כמו אבא

ב-20 בנובמבר 2010 אירחה אלמריה הקטנה את ברצלונה בתקווה לחולל הפתעה גדולה. זה ממש, אבל ממש לא מה שקרה: בדקה ה-35 הראה לוח התוצאות על 0:4 לקטלאנים, שירדה מכר הדשא עם 0:8 מהדהד.

שחקן אחד שהיה בצד המפסיד לא ישכח את המשחק הזה לעולם, ולאו דווקא בגלל ההפסד. מדובר בפביאן ורגאס הקולומביאני, שהגיע למשחק ההוא בצל השטפונות שגבו את חייהם של 301 איש במולדתו. לפני שריקת הפתיחה, ניגש הקשר לליאו מסי ושאל אם יוכל לקבל את חולצת המשחק שלו בסיום, כדי שיוכל למכור אותה באירוע צדקה שנועד לגייס כסף לנפגעי האסון.

ליאונל מסי מול פביאן ורגאס ב-2010. AP
משחק בלתי נשכח. מסי מול ורגאס/AP

הפרעוש הסכים, כמובן, אבל לאחר התבוסה המשפילה ורגאס היה כל כך נסער, עד ששכח לגמרי מהבקשה וירד לחדר ההלבשה. שם, פנה אליו מנהל אלמריה ואמר שמישהו רוצה לפגוש אותו. הקולומביאני יצא החוצה ומולו ניצב מסי, שכבש שלושער באותו משחק, ובידו תיק. "אלה החולצות שהצלחתי לאסוף בשבילך", אמר כוכב ברצלונה, והתחבק עם השחקן אותו הביס ללא רחמים.

ורגאס הודה לפרעוש, חזר לחדר ההלבשה ושם ציפתה לו הפתעה גדולה: בתוך התיק לא היתה רק החולצה של ליאו מסי, אלא גם החולצות של צ'אבי, אנדרס אינייסטה, דני אלבס, ג'רארד פיקה וקרלס פויול. "לעולם לא אשכח את המחווה הזאת", סיפר ל"אל פאיס". "הלוואי שימשיך לשבור שיאים, מאז המחווה הזאת, תמיד אהיה בעדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully