וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע לסוף העונה הסדירה ב-MLB: תמונת הפלייאוף נסגרת

היאנקיז זכו ב-AL מזרח אחרי שבע שנים, גם אטלנטה, יוסטון והדודג'רס כבר השיגו את הכרטיס. המאבק על הווילד קארד בשיאו. תמונת מצב

שחקני ניו יורק יאנקיז חוגגים זכייה ב-AL מזרח. AP
חזרה בפסגה. היאנקיז חוגגים/AP

העונה הסדירה ב-MLB תגיע לסיומה בעוד קצת יותר משבוע וחצי ותמונת העולות לפלייאוף הולכת ומתבהרת במהרה.

ב-AL, היאנקיז זכו בבית המזרח, לראשונה מזה שבע שנים, מה שכמובן הבטיח להם את המקום בפוסטסיזן. המאמן ארון בון הפך לראשון אי פעם שמנצח לפחות 100 משחקים בכל אחת משתי עונותיו הראשונות על הקווים.

גם יוסטון, עם המאזן הטוב בליגה (53:101) בפלייאוף ואומנם לא זכתה עדיין במערב, אך עם יתרון של שמונה משחקים על אוקלנד, זה יקרה בימים הקרובים. מינסוטה, בבית המרכז, מחזיקה ביתרון מבטיח של ארבעה משחקים על קליבלנד וגם צפויה להשלים את המלאכה.

המאבק על הווילד קארד עדיין מתחולל ואוקלנד מובילה בשני משחקים על קליבלנד ועל טמפה ביי, שנמצאות בשוויון ונלחמות על הכרטיס השני. האלופה היוצאת בוסטון נשארה סופית ורשמית מחוץ לפלייאוף, בדיוק כמו שקרה לה אחרי האליפות הקודמת, ב-2013.

ב-NL, הדודג'רס זכו מזמן במערב וגם אטלנטה תהיה בפלייאוף, אחרי שהבטיחה את אליפות המזרח. בבית המרכז, סנט לואיס בעמדה מצוינת, עם יתרון של שלושה משחקים על מילווקי וחמישה על שיקגו קאבס.

במאבק על הווילד קארד, וושינגטון מובילה במשחק אחד על מילווקי, שבעצמה מובילה על הקאביז בשני משחקים. המטס, בפיגור שלושה משחקים וחצי מהברוורס, כבר עם רגל וחצי בחוץ.

  • עוד באותו נושא:
  • MLB

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully