וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - מ.ס. אשדוד: שלומי אזולאי לא כשיר, שובל גוזלן יפתח

הקשר שנפצע מול באר שבע לא יעמוד לרשות האורחים ורועי גורדנה צפוי להחליפו. ירדן כהן יסופסל אצל המארחת (א', 19:00, 5 לייב)

מחזור 4הסתיים22/09/2019
הפועל רעננה
  • דסה (41)
1:1
  • (90) גורדנה
מ.ס. אשדוד
צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

מ.ס. אשדוד

שלומי אזולאי לא יהיה כשיר למשחק של מ.ס. אשדוד מחר מול הפועל רעננה (א', 19:00). הקשר שנפצע במשחק האחרון מול הפועל באר שבע, דיווח על הטבה משמעותית במצבו במהלך האימונים האחרונים, אבל באימון אתמול הוחלט לא לסכן אותו ולא לשתף אותו במשחק. מי שיפתח בהרכב במקום אזולאי הוא רועי גורדנה שבמשחק האחרון נותר על הספסל, אבל נכנס כמחליף והביא הרבה תנופה למשחק של אשדוד.

גם שובל גוזלן שלא פתח במשחק האחרון, יחזור להרכב. התלבטות קיימת בקישור בין לאונרד אווסו לסמואל אלאבי. אלאבי טרם פתח במשחק ליגה העונה אבל היכולת הגבוהה שהוא מציג באימונים עשויה לסלול את דרכו להרכב במיוחד לאור העובדה שאווסו לא כשיר לגמרי.

בנצי מושל שפתח במשחק האחרון ושיחק כשחקן כנף קדמי גם לא כשיר במאה אחוז, ונראה שדין דוד יוסט מעמדת החלוץ לכנף וישלים שלישייה קדמית עם שגיב יחזקאל ושובל גוזלן. יצחק אספה שרשם משחק לא טוב והיה מעורב הגנתית בשני השערים שספגה הקבוצה, ימשיך בהרכב כמגן ימני.

שלומי אזולאי שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
פתח את העונה מצוין אבל נפצע. שלומי אזולאי/לירון מולדובן

הפועל רעננה

מגנה של הפועל רעננה ירדן כהן, שכבר היה בטוח שיהיה בבית"ר ירושלים ובסופו של דבר נשאר ברעננה, לא צפוי לפתוח בהרכב של מנחם קורצקי. המגן הימני עדי נמני חוזר מפציעה ויהיה כשיר כאשר עמית כהן יחזור לעמדת המגן השמאלי.

ברעננה ציינו שספסולו הצפוי של ירדן כהן נובע בעיקר מהעובדה שנמני ועמית כהן היו מצוינים בשני המשחקים הראשונים שפתחו ואילו ירדן כהן הציג יכולת פחות טובה מכושרו הרגיל במשחק האחרון. יחד עם זאת, אמרו שם שהמגן השמאלי עוד יתרום רבות העונה. ברעננה אמרו לשחקנים שצריך לחזור ולשחק בצורה מסודרת וצפופה והציפייה היא למשחק הגנה טוב בהרבה מהמשחק האחרון.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
ירדן כהן שחקן הפועל רעננה. דני מרון
לא צפוי לקבל את חולצת ההרכב. ירדן כהן/דני מרון

טריוויה

* באפריל האחרון נפל דבר: מ.ס. אשדוד ניצחה את הפועל רעננה בפעם הראשונה, בניסיון ה-20 שלה בכל המסגרות. זה היה בחוץ וחזר על עצמו בעוד משחק חוץ, בגביע הטוטו בחודש שעבר. לפני צמד המפגשים הזה, היו 10 ניצחונות לרעננה ועוד תשע תוצאות תיקו.

* הפועל רעננה היא הקבוצה היחידה שבמשחקיה נכבשו יותר מ-10 שערים. היו כבר 14 כאלה.

* מ.ס. אשדוד עדיין לא הפסידה בשמונת משחקיה הרשמיים העונה.

* גם את עונת 2014/15 התחילה אשדוד עם שלושה מחזורים ללא הפסד וצבירת חמש נקודות מתוך תשע. גם אז יצאה למשחק חוץ במחזור הרביעי, ורשמה עוד תיקו (1:1 מול בית"ר ירושלים).

הרכבי הקבוצות

שופט: נאאל עודה
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 350

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully