וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התמונות ה"מאיימות" והתקווה להמשך: מה הלאה עבור אנטוניו בראון?

הפטריוטס הסכימו להבליג על כל מה שקרה לפני שהתופס הצטרף לקבוצה, אבל הודעות מטרידות ששלח לאחת הנשים שמאשימות אותו בתקיפה מינית הובילו לשחרורו. בראון נפרד, הליגה לא פועלת בעניינו וסוכנו הבהיר שהוא רוצה לשחק, אך לא ברור מי תסכים להחתים אותו כעת

רכבת ההרים של אנטוניו בראון נמשכה אתמול (שישי), כאשר ניו אינגלנד הודיעה על שחרורו מהקבוצה, 11 ימים בלבד לאחר שחתם.

הפטריוטס לא יידרשו לשלם לתופס את מענק החתימה שהובטח לו, תשעה מיליון דולר, שכן בחוזה קיים סעיף המחייב את השחקן להתריע בפני המועדון מראש אם ישנה בעיה שעלולה למנוע ממנו להיות זמין ומורשה לשחק.

כיוון שבראון לא סיפר לפטריוטס שהוא ניצב בפני תביעה אזרחית, בניו אינגלנד היו רשאים לשחרר אותו ללא שום השלכות והוא יקבל משכורת רק על השבועיים שלו בפוקסבורו, במהלכם רשם הופעה אחת מול מיאמי, בה גם תפס טאצ'דאון. תיאורטית, בראון יכול לתבוע את מענק החתימה שלו בעזרת ארגון השחקנים, אך סיכוייו לזכות בתביעה אפסיים ועל פי הדיווחים, הוא לא צפוי לנסות זאת.

בניו אינגלנד הסכימו לשים בצד את כל הבעיות שבאו עם בראון, כולל התביעה האזרחית שהוגשה נגדו על ידי מאמנת הכושר שלו לשעבר, בריטני טיילור, שטוענת שהוא תקף אותה מינית שלוש פעמים. ההסבר של ניו אינגלנד היה שכל אותם דברים אירעו לפני שבראון הצטרף ב-9 בספטמבר.

הקש ששבר את גב הגמל מבחינת האלופה היה הודעות ששלח בראון לאישה אחרת, אמנית שהאשימה אותו בתחקיר ספורטס אילוסטרייטד שפורסם מוקדם יותר השבוע, כי חשף את עצמו בפניה בזמן שהועסקה בביתו לשם ציור קיר שלו. על פי עורך דינה של אותה אישה, שמבקשת להישאר אלמונית, לאחר פרסום התחקיר שלח לה בראון הודעות סמס שכללו תמונות של הילדים שלה. עורך הדין הגדיר אותן כ"מאיימות" וזה הספיק לפטריוטס על מנת להיפטר ממנו.

בראון, כרגיל, השתמש ברשתות החברתיות כדי להביע את דעותיו. עוד לפני שיצאה ההודעה הרשמית של הפטריוטס, הוא כבר נפרד עם תמונות שלו מהמשחק מול הדולפינס לצד טום בריידי והמאמן ביל בליצ'יק והכיתוב: "תודה על ההזדמנות. מעריך את זה, פטריוטס". הוא הוסיף סדרת ציוצים ביניהם עוד תודה לבליצ'יק וכיתוב: "המרתון נמשך" ו"הרגע פוטרתי ביום שישי".

סוכנו של בראון, דרו רוזנהאוס, הבהיר: "חבל שהדברים לא הסתדרו עם הפטריוטס. אבל אנטוניו בריא ומחפש את ההזדמנות הבאה שלו ב-NFL. הוא רוצה לשחק את המשחק שהוא אוהב ומקווה למצוא קבוצה חדשה בהקדם". יחד עם זאת, לא ממש ברור מי תסכים לגעת כרגע בבראון, כוכב ענק וכישרון על, אבל כזה שנבעט משלוש קבוצות שונות תוך חצי שנה וניצב, אולי, בפני תסבוכת משפטית ופלילית רצינית.

בינתיים, מה-NFL, שם כבר נפגשו עם טיילור, שתבעה את בראון ואמורים לשוחח גם עם השחקן בנוגע להאשמות, נמסר: "בתגובה לשאלות רבות שקיבלנו לגבי מעמדו של השחקן - אנטוניו בראון שוחרר על ידי הפטריוטס והוא שחקן חופשי בלי הגבלות. אנו חוקרים כרגע מספר האשמות, חלקן עדיין עשויות להיות פליליות. טרם מצאנו ראיות בנוגע לנושאים הללו והחקירה נמשכת במלוא המרץ. כל עוד מר בראון שחקן חופשי, לשים אותו ברשימת המושעים לא יהיה צעד ראוי. אם הוא יוחתם על ידי מועדון כלשהו, מהלך כזה אולי יהפוך לראוי, תלוי במצב החקירה. בסיום החקירה, הוא עשוי לעמוד לדין, אם יימצא שעבר על חוקי הליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully