וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: נאנט פספסה הזדמנות לעלות לפסגה עם הפסד 2:1 דרמטי לשטרסבורג

קוליבאלי העלה את סגנית המוליכה ליתרון (28), אבל ספגה מרגלי ליינאר (66) והוסיפה חטא על פשע עם פנדל מיותר של אז'ורק בדקה ה-89. אנגליה: בורנמות' עלתה זמנית למקום השלישי

עריכה: מתן חדד

נאנט, ההפתעה הנעימה של פתיחת העונה בליג 1, חזרה הערב (שבת) לקרקע עם מכה מורלית גדולה. אחרי שלושה ניצחונות רצופים שהציבו אותה בעמדת זינוק לעקוף באופן זמני את פריס סן ז'רמן ולהתייצב במקום הראשון בליגה, הסגנית בעטה בדלי, ספגה הפסד 2:1 דרמטי לשטרסבורג שדורגה מתחת לקו האדום, ובתסריט מסוים תוכל לרדת בסיכומו של המחזור עד למרכז הטבלה.

זה דווקא התחיל טוב עבור נאנט הלוהטת שעלתה ליתרון 0:1 משער של קאליפה קוליבאלי בדקה ה-28, אבל המחצית השנייה היתה כל כולה של שטרסבורג הנחותה. דימיטרי ליינאר כבש את שער השוויון בדקה ה-66, ולודוביק אז'ורק כבש את שער הניצחון הדרמטי בדקה ה-89, וסידר לשטרסבורג עלייה של חמישה מקומות בטבלה, עד למקום ה-13.

* באנגליה רשמה בורנמות' ניצחון 1:3 על סאות'המפטון, ועלתה זמנית למקום השלישי בפרמיירליג. ניית'ן אקה פתח, הארי ווילסון הכפיל (35), ג'יימס וורד-פראוס צימק בתווך בפנדל (52), אבל אקורד הסיום היה שייך לקאלום ווילסון, שניצל שגיאה קשה בהגנת הסיינטס ונעץ את ה-1:3.

* באיטליה גברה קליארי 1:3 על גנואה ועלתה למקום השמיני בטבלה. ג'יו סימאונה כבש את הראשון בדקה ה-46, כריסטיאן ספאטה (84, עצמי) וז'ואאו פדרו (87) הוסיפו, ובתווך כריסטיאן קומאן כבש שער שוויון (83) שלא החזיק יותר מדקה.

* בספרד אוסאסונה ובטיס נפרדו ב-0:0 משמים. הראשונה נותרה ללא הפסד.

לודוביק אז'ורק שחקן שטרסבורג. רויטרס
גול ניצחון בדקה ה-89. אז'ורק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully