וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היה קצר: אנטוניו בראון שוחרר מניו אינגלנד פטריוטס

אחרי פחות משבועיים בקבוצה, התופס השנוי במחלוקת שמואשם בשלושה מקרים של תקיפות מיניות עוזב: "עדיף ללכת בכיוונים אחרים בשלב זה"

אנטוניו בראון באימון אוקלנד. AP
כבר נגמר? אנטוניו בראון/AP

היה ונגמר. אנטוניו בראון שוחרר הערב (שישי) מניו אינגלנד פטריוטס לאחר פחות משבועיים בקבוצה, בהם הספיק להשתתף בניצחון במיאמי בתחילת השבוע.

בראון הדהים את כולם וחתם בשורות האלופה מיד לאחר שסוף כל סוף שוחרר מאוקלנד, אחרי שורת עימותים עם ראשי הריידרס. בניו אינגלנד קיוו והאמינו שיצליחו להוציא את הכוכב לדרך חדשה, אך ביום שלאחר החתימה נחשפה תביעה אזרחית נגדו, במסגרתה הוא הואשם בשלוש תקיפות מיניות של מאמנת הכושר שלו לשעבר.

אם לא די בכך, באמצע השבוע הנוכחי התפרסם תחקיר ענק של ספורטס אילוסטרייטד ובו שלל עדויות של עובדים לשעבר של בראון על ניצול וחוסר תשלום משכורות. שיאו של התחקיר היה עדותה של אמנית שנשכרה לצייר על קיר ביתו של השחקן וטענה כי חשף עצמו בפניה ולאחר שלא נענתה לחיזוריו, הופסקה עבודתה.

אתמול פורסם כי אותה אמנית טוענת כעת כי בראון שלח לה הודעות מאיימות בעקבות פרסום התחקיר וכנראה שלפטריוטס נמאס מכל הבלגן הזה והם החליטו לעצור את העסק לפני שהוא מידרדר יותר.

"אנחנו מודים על העבודה הקשה של אנשים רבים ב-11 הימים האחרונים, אך חשים שבשלב זה יהיה טוב אם נלך בכיוונים אחרים", נמסר בהודעת הקבוצה. בראון עצמו צייץ, עוד לפני ההודעה הרשמית: "תודה על ההזדמנות. מעריך את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully