וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"סכסוך" שמדאיג את ליברפול: "כבר חודשים שיש מתיחות בין סלאח למאנה"

ג'יימי קראגר חושף שהתקרית בין כוכבי המייטי רדס היתה "התפוצצות שנבנתה זמן רב", ומבקר את יורגן קלופ: "למאמן אחר זה לא היה קורה"

עריכה: מתן חדד

עד לא מזמן מנצ'סטר סיטי נראתה כמו המכשול העיקרי שעומד בפני ליברפול, אבל לאחרונה יותר ויותר פרשנים ושחקני עבר אגדיים של המועדון בטוחים - דווקא צרות מבית כמו ה"סכסוך" המתהווה בין מוחמד סלאח לסאדיו מאנה הן אלו שעלולות לפגוע בסיכויי האליפות. כזכור, בין השניים אירעה תקרית חריגה בניצחון 0:3 על ברנלי, כשמאנה השתולל על הספסל אחרי שהוחלף, ככל הנראה בתגובה לכך שסלאח לא מסר לו באחד המהלכים.

מאז עברו יותר משבועיים, אבל ליברפול מתקשה להוריד את התקרית מסדר היום. אמש (שישי) התייחס שחקן העבר האגדי של המועדון ג'יימי קראגר למתיחות בין השניים, וטען כי "היא נבנתה במשך חודשים, עד ההתפוצצות". לטענת קראגר, "אין שום סיכוי שמאנה איבד את הראש בצורה כזאת רק בגלל כמה מסירות שלא קיבל נגד ברנלי. יש כאן משהו גדול יותר, משהו מעבר".

שחקני ליברפול מוחמד סלאח, סאדיו מאנה. רויטרס
זה ייגמר בבכי? סלאח ומאנה/רויטרס

קראגר המודאג הוסיף: "מתיחויות ואי הסכמות בתוך הקבוצה לא אמורות להיות דבר בעייתי כל עוד הן מבודדות ונשמרות על אש קטנה. אבל כששני שחקנים מתעמתים בצורה כזו גסה לעיני המצלמות, זה כבר פוגע באווירה בחדר ההלבשה. קלופ צריך לטפל בזה כמה שיותר מהר, כי בטווח הארוך עלולות להיות השפעות רעות על הקבוצה. למאמנים שאימנו אותי בליברפול דבר כזה לא היה קורה לעולם".

מאז התקרית ההיא מול ברנלי הספיקו סלאח ומאנה לשתף פעולה בהצלחה ולכבוש כל אחד ב-1:3 של ליברפול על ניוקאסל. בליגת האלופות, לעומת זאת, השילוב ביניהם נראה הרבה פחות טוב בהפסד 2:0 לנאפולי. מחר הם יעמדו בפני מבחן נוסף, כשליברפול תתארח אצל צ'לסי.

עוד בוואלה!

שבת באנגליה: מנצ'סטר סיטי תנסה למנוע מליברפול לברוח, "אנחנו כבר לא צריכים להוכיח כלום"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully