וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה במכבי תל אביב: אלירן עטר ויונתן כהן לא בסגל למכבי חיפה

אחרי שבשבועות האחרונים איביץ' לא אהב את צורת המשחק של השניים, מאמן האלופה החליט לייצר זעזוע בסגל. המשמעות: המאבק על ההרכב והסגל נפתח מחדש

צילום: שלומי גבאי, עריכה: עמית שמחה

בווידאו: מכבי חיפה מתכוננת לקרב הגדול

הפתעה גדולה במכבי תל אביב: המאמן ולאדן איביץ' החליט להשאיר מחוץ לסגל את אלירן עטר ויונתן כהן לקראת המשחק מחר (שבת) מול מכבי חיפה (20:30, ספורט5). ההחלטה של איביץ' הפתיעה מצד אחד את שחקני האלופה, לאחר שהשניים שנחשבים ל"בכירים" פתחו במשחק הקודם מול הפועל כפר סבא, אבל במקביל ניתן היה לצפות את המהלך הזה, מאחר שהמאמן לא אהב בשבועות האחרונים את צורת המשחק של השניים ואף העיר להם על כך.

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב. סוכנות ג'יני
איביץ' לא מרוצה. כהן/סוכנות ג'יני
שחקן מכבי תל אביב, אלירן עטר. דני מרון
זה היה באוויר. עטר/דני מרון

אחרי המשחק מול בני יהודה, ששלח את הליגה לפגרת הנבחרות, העיר איביץ' ליונתן כהן ואמר לו שהוא צריך לחזור לעצמו. למרות זאת כהן זכה לאשראי מול כפר סבא במחזור הקודם, אבל לא הציג יכולת משופרת.

בכל הקשור לעטר, זכורה מערכת היחסים המורכבת בינו לבין המאמן במהלך המשחקים באירופה העונה, כאשר גם במשחק הליגה מול בני יהודה במחזור השני החליט הסרבי להוציא אותו כבר בהפסקה.

במכבי תל אביב טוענים כי מדובר בהחלטה מקצועית, שיש בה גם מן הרצון להעביר מסר לכל השחקנים, במיוחד לפני המשחק מחר מול מכבי חיפה, שזכה אצל הסרבי לכינוי "הסופר קלאסיקו של הכדורגל הישראלי". ההחלטה להדיח את השניים מהסגל מלמדת גם שאיביץ' מתכוון לפתוח לגמרי מעכשיו את המאבק על ההרכב ועל המקום בסגל לטובת אילון אלמוג ומתן חוזז, אותם הוא כזכור החליט להשאיר במועדון (בניגוד לעדן קארצב שהושאל לקרית שמונה).

יש לציין כי עטר וכהן הופתעו לאחר שהתברר להם שהם לא בסגל, וגורמים במועדון אף העריכו שמדובר במהלך מתבקש מבחינת המאמן אחרי שמכבי תל אביב לא צירפה ברגע האחרון שום שחקן ולא יצרה זעזוע או ריענון בסגל דרך צירוף שחקנים.

עוד למשחק מול חיפה: דור פרץ צפוי לחזור להרכב אחרי שהיה מורחק במחזור הקודם. איביץ' צפוי להחזיר להרכב את ניק בלקמן, וגם איתי שכטר עשוי לקבל אשראי ב-11 במקום צ'יקו אופוואדו. דניאל טננבאום ימשיך בשער ואנריק סבוריט צפוי לחזור לעמדת המגן השמאלי.

הרכב משוער: טננבאום, ג'ראלדש, טיבי, אמאדור, סבוריט, גלזר, פרץ, ריקן, מיכה, בלקמן, שכטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully