וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפנטינו: המצב באיראן "אינו מתקבל על הדעת", חייבים לאפשר כניסת נשים למשחקי הכדורגל

נשיא פיפ"א יצא בהצהרה נגד חוקי המדינה האיסלאמית במסגרתם נשים לא יכולות להכנס למשחקי כדורגל במדינה, זאת לאחר שאוהדת הציתה עצמה אחרי שנעצרה בתוך אצטדיון כדורגל

צילום: רויטרס

האיסור על נשים להכנס לתוך אצטדיוני כדורגל כדי לצפות במשחקים "לא מתקבלת על הדעת" וחייבת להפסק, כך אמר נשיא פיפ"א ג'יאני אינפנטינו. האיש החזק ביותר בארגון המפקח על ענף הכדורגל ברחבי העולם הצהיר שעמדת הארגון "ברורה וחד משמעית", וכי איראן חייבת לאפשר לנשים כניסה חופשית לאירועי כדורגל במדינה.

החוק האוסר על נשים להשתתף באירועי ספורט נכנס לתורף מייד אלחר המהפכה האיסלאמית בשנת 1979, ומעורר מחלוקות רבות מאז. הצהרתו של נשיא פיפ"א מגיע הכעשרה ימים מאז שאוהדת כדורגל איראנית הידועה בשם שהר הציתה את עצמה לאחר שנתפסה באצטדיון לבושה כגבר כדי לראות את קבוצתה משחקת במרץ האחרון. האוהדת האיראנית מתה מפצעיה בבית החולים, והאירוע כולו עורר הדים בעולם המערבי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נתפסה בתוך אצטדיון כדורגל, והציתה עצמה במחאה. שהר/מערכת וואלה, צילום מסך

"אני מקווה שההתאחדות האיראנית ורשויות החוק האיראניות יכבדו את הבקשות שלנו, זה מצב בלתי מתקבל על הדעת", אמר אינפנטינו. "יצרתי איתם קשר מספר פעמים. ישנה משלחת של הארגון באיראן ברגעים אלה ואני מצפה לשמוע מהם חדשות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully