וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בבייסבול הביסה את הולנד במוקדמות האולימפיאדה

הכחולים-לבנים עשו עוד צעד בדרך לטוקיו 2020 עם 1:8 על אלופת אירופה הטרייה. ישראל במאזן 0:2 בטורניר הנערך באיטליה, בהשתתפות שש נבחרות

נבחרת ישראל בבייסבול המשיכה אתמול (חמישי) את הפתיחה המצוינת שלה במוקדמות אולימפיאדת טוקיו 2020, עם ניצחון מוחץ על אלופת אירופה הטרייה הולנד, 1:8.

שתי מנצחות יום הפתיחה של הטורניר הנערך באיטליה נפגשו לדו קרב מעניין בפארמה, בו ידם של הישראלים הייתה על העליונה. כבר באינינג הראשון השיגו הכחולים-לבנים שתי ריצות מהומראן של ניקולאס ריקלס ואחרי שבתחילת האינינג הבא הולנד צימקה בעזרת שני דאבלים רצופים, ישראל הגיבה נהדר עם דאבל מנקה בסיסים של מיטשל גלאסר ואחריו דאבל נוסף של גיבור משחק הפתיחה, דני ולנסיה, שקבע 1:6 מוקדם.

בתחתית האינינג החמישי, סינגל של רוברט פאלר על בסיסים מלאים הכניס ריצה נוספת והאחרונה הושגה בתחתית האינינג השמיני מחבטת הקרבה של זאק פנפראס. ג'ונתן מוסקוט משך ארבעה אינינגים טובים מאוד, עם ארבע חבטות חובה, ריצה אחת ושני סטרייקאאוטים והבולפן הרשה רק עוד חבטה אחת בחמשת האינינגים הבאים.

ביום שישי תפגוש ישראל את המארחת איטליה, שגברה עליה בשבת האחרונה 6:7 דרמטי בחצי גמר אליפות אירופה. מבין שש משתתפות הטורניר, אחת תעפיל ישירות לטוקיו והשנייה תלך לטורניר ההזדמנות האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully