וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איביץ': "זה המשחק הכי גדול בליגה, מכבי חיפה קבוצה מסוכנת"

מאמן מכבי תל אביב מתכונן למשחק המסקרן מול מכבי חיפה (שבת, 20:30, ספורט 5), אבל יודע שלקבוצתו מצפה אתגר לא פשוט: "יש להם שני חלוצים מסוכנים, וקשרים שיודעים להבקיע"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות למשחק של מכבי תל אביב מול הפועל כפר סבא

לקראת המשחק הגדול מול מכבי חיפה ביום שבת בבלומפילד (20:30, ספורט 5), דיברו ולאדן איביץ' ודור מיכה על האתגר הגדול הראשון מולו ניצבים הצהובים העונה בליגה, רגע לפני שבוע אינטנסיבי שכולל גם שני מפגשים עם בית"ר ירושלים.

איביץ' התייחס למשחק: "זה דרבי לכל דבר, זה המשחק הכי גדול בליגה. אנחנו מצפים למשחק קשוח מול קבוצה טובה עם מאמן טוב, ואנחנו מתכוננים למשחק היטב כדי לקחת את שלוש הנקודות. המשחק הקודם מול חיפה היה אחד המשחקים הטובים שלנו, הם חזקים יותר משהיו בעונה שעברה, התחילו טוב את העונה והבקיעו הרבה שערים. בסופו של דבר זה רק משחק אחד, כמו כל המשחקים. אחרי המשחק הזה יש עוד הרבה משחקים וההתמודדות הזאת לא תכריע את האליפות".

דור מיכה שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. קובי אליהו
יודע שמכבי תל אביב יכולה לשחק יותר טוב. דור מיכה/קובי אליהו

"למכבי חיפה יש קבוצה טובה, הם מסוכנים", אמר איביץ'. "יש להם שחקנים טובים, במיוחד בהתקפה עם שני חלוצים איכותיים וקשרים שיודעים להבקיע. יש להם אופי מסויים והרבה שחקנים שיכולים להשפיע על המשחק".

דור מיכה הוסיף: "השער הראשון בבלומפילד יהיה מאד מרגש, הקהל מחכה לראות כבר שער. צריכים לשפר את החדות שלנו על המגרש, זה יגיע. מבחינתי מכבי חיפה יכולים להיות פייבורטים, אנחנו נגיע בכל הכח. אני חושב שזה לא סוד שאנחנו צריכים לשפר את היכולת שלנו, אנחנו מצפים מעצמנו לשחק הרבה יותר טוב ואין כמו משחק גדול מול מכבי חיפה בבית כדי לשחק כמו שצריך"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully