וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מתכוננת לקרית שמונה, רוני לוי: "רוצים לחזור לדרך הנכונה"

19.9.2019 / 15:43

קריאף ועלי מוחמד ערכו אימונים אישיים אבל צפויים לשחק, גרצ'קין: "אנחנו עושים הכל באימונים כדי לשנות ולהבין איפה טעינו"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: תגובות למשחק בין בית"ר והפועל חיפה

חלון ההעברות שהסתיים אתמול (רביעי) השאיר לא מעט שאלות לגבי סגל השחקנים הנוכחי של בית"ר ירושלים. הקבוצה שהוציאה 4.62 מיליון יורו בקיץ על רכש, לא צירפה אף שחקן עד למועד סגירת החלון. המשמעות היא שסגל השחקנים בבירה יעמוד על כנו עד לחודש ינואר 2020.

בקבוצה מאמינים בסגל הקיים ומצפים לשיפור חד ביכולת, כבר במשחק החוץ הקרוב מול קרית שמונה (שבת, 20:30). הקבוצה מהצפון עדיין ללא נקודות לאחר שלושה מחזורים, וממוקמת במקום האחרון בטבלה כשהיא הקבוצה היחידה ללא נקודות העונה.

רוני לוי מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יקווה להשיג ניצחון ראשון. רוני לוי/קובי אליהו

"אנחנו יוצאים לקראת משחק חוץ קשה מאוד מול קרית שמונה, שגם התחילה את העונה בצורה פחות טובה מבחינת התוצאות, אבל היא קבוצה חזקה מאוד", אמר היום (חמישי) מאמנה של בית"ר, רוני לוי לאתר הרשמי של הקבוצה. "אנחנו מגיעים אחרי אכזבה גדולה משני המשחקים האחרונים, אבל אנחנו רוצים לחזור לדרך הנכונה ולמסלול שאיפיין אותנו מתחילת שנה, אני בטוח בקבוצה ומשוכנע שנחזור עם תוצאה טובה מהמשחק".

מקסים גרצ'קין הוסיף: "אנחנו מודעים למצב שהגענו אליו לאור התוצאות האחרונות. אכזבנו הרבה מאוד אנשים, ויותר מכל אכזבנו את עצמנו, אלה היו משחקים חשובים ואנחנו מאוכזבים שאיבדנו את הנקודות. היתה הכנה מצוינת וחדר ההלבשה הוא בריא ועם שחקנים רעבים, אנחנו עושים הכל באימונים כדי לשנות ולהבין איפה טעינו ומתכוננים לאתגר הזה בשבת, שזה אחד המשחקים הכי לא פשוטים בליגה, במגרש לא פשוט. אנחנו עושים את כל המאמצים על מנת להצליח ולקחת שלוש נקודות".

לאחר שאתמול (רביעי) זכו שחקני בית"ר ליום חופש, היום כל שחקני הסגל התאמנו מלבד עלי מוחמד ואופיר קריאף שערכו אימונים אישיים וכמובן גם מיכאל אוחנה המושבת. אורי מגבו קיבל את המספר 28 וצפוי להיות רשום למשחק מול הקבוצה ממנה עבר לבירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully