וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים לא התחזקה אך מצפה לשינוי. חוגג: "זה חייב להיראות אחרת וזה ייראה אחרת"

19.9.2019 / 8:55

בית"ר ובניון העדיפו להישאר עם הסגל הקיים: "הפסדנו בגלל הגישה, יש כאן מספיק שחקנים טובים". חוגג: "אין ספק שאני מאוכזב, יש מישהו שלא?". גוברת המתיחות מול ז'אורז'יניו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בבית"ר ירושלים לא הייתה אכזבה מיוחדת מהעובדה שהקבוצה לא הצליחו להתחזק בשחקן לחלק הקדמי עד לסיום חלון ההעברות שנסגר אתמול (רביעי). בית"ר בדקה אופציות, ניסתה, שקלה להנחית אתמול שחקן - אך בסופו של דבר המנהל המקצועי יוסי בניון החליט שהוא לא שלם עם השחקנים שהוצעו והעדיף להמשיך עם הסגל הקיים. גורם בבית"ר אף הוסיף אתמול: "יש כאן מספיק שחקנים טובים. לא הפסדנו לרעננה והפועל חיפה כי חסר לנו שחקן, הפסדנו בגלל הגישה, ונשנה אותה. יש כאן שחקנים איכותיים".

בעלי בית"ר ירושלים, משה חוגג, אמר היום: "אין ספק שאני מאוכזב, יש מישהו שלא? אבל יש בי אמונה חזקה בצוות המקצועי שמוביל את המועדון ובסגל של הקבוצה. זה חייב להיראות אחרת וזה ייראה אחרת. אנחנו כולנו, בשיתוף פעולה, עושים הכל כדי להתחיל מחדש במחזור הקרוב".

יוסי בניון המנהל המקצועי של בית"ר ירושלים. דני מרון
העדיף להמשיך עם הסגל הקיים. בניון/דני מרון

מה שהעסיק את המועדון בשעות האחרונות של החלון הייתה סאגת ז'אורז'יניו, שאמור היה להיות מוקפא אתמול, אך סירב לכך במידה ולא יובטח כי יקבל את מלוא חוזהו, ובעקבות זאת החלו דין ודברים בין הצדדים. מאחורי הקלעים יש מתיחות גדולה בין הצדדים כבר קרוב לחודשיים, כאשר בבית"ר רצו שיתיר את חוזהו תמורת פיצוי או שיילך להתרשמות בקבוצה אחרת, אך כאמור, בסופו של דבר הברזילאי נשאר רשום במועדון כזר שישי.

יחד עם זאת, בימים הקרובים יובהר לז'ארוז'יניו כי הוא אינו חלק מהקבוצה ולא יכול להתאמן איתה. בית"ר גם לא צפויה לשלם לו משכורות. אם הוא יתבע אותה, הקבוצה תטען שהשחקן גרם נזק בהתנהלותו, וסירב ללכת להתרשמות בקבוצה אחרת ולכל אופציה שהציעו לו. השחקן מצדו טוען כי נפגע מכך שלא נתנו לו להתאמן, לצאת עם הקבוצה למחנה ולהמשיך את השיקום שלו.

במקביל, לקבוצה מצפים אתגרים מקצועיים חדשים. עם נקודה אחת משלושה משחקים, תצא בית"ר בשבת לקרית שמונה ולאחר מכן תפגוש את מכבי תל אביב בגמר גביע הטוטו ובליגה. גורם בקבוצה אמר לקראת המשחקים: "כל משחק יותר קשה מהשני, זאת פתיחת עונה מאכזבת מאוד וכדאי שכולם יתעוררו, הקבוצה הזאת חייבת להתחיל להביא תוצאות ולהיות בחלק העליון של הטבלה".

* המועדון הודיע: בית ספר לכדורגל של בית"ר ירושלים נפתח בעיר דימונה. "אחרי בתי הספר בעוטף עזה, לכיש, ובמקומות נוספים ברחבי המדינה, רשם הבוקר המועדון עוד ציון דרך מכובד וחשוב, הפעם בעיר שהוציאה לנו את היהלום והמנהל המקצועי - דימונה. יוסי בניון בירך: "מי ייתן שהכוכב הבא יגיע מהעיר האהובה עליי".

עוד בוואלה!

החלון נסגר: ז'אורז'יניו נשאר בבית"ר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully