וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן מוכן לבורוסיה מנשנגלדבאך: "ננסה ליהנות, אך גם לנצח"

החלוץ הלוהט של וולפסברגר, שכבש 10 שערים ב-8 הופעות בלבד מאז שהגיע לאוסטריה, יפגוש עם קבוצתו את גלדבאך בשלב הבתים של הליגה האירופית (22:00, ספורט 3): "רוצים להוציא משהו מהמשחק הזה"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: תומר לוי

10 שערים ב-8 הופעות בלבד. המאזן המרשים הזה שייך לשון וייסמן, שהצטרף לוולפסברגר האוסטרית בקיץ האחרון. אלא שעם כל הכבוד לליגה האוסטרית, הערב (חמישי), לחלוץ ולקבוצתו מחכה מבחן קשה הרבה יותר, עת יפגשו בגרמניה את בורוסיה מנשנגלדבאך (22:00, ספורט 3) במסגרת המחזור הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית.

"אנחנו רוצים להוציא משהו מהמשחק הזה, והאמת אני חושב שאנחנו יכולים לעשות זאת - יש לנו קבוצה חזקה שבהחלט יכולה להתמודד עם מנשנגלבאך", אמר וייסמן באוסטריה לקראת המשחק. "הצוות המקצועי הכין אותנו היטב למשחק. ננסה ליהנות מהמפגש הזה, וכמובן גם לנצח".

וייסמן נשאל על יכולתו המרשימה בליגה האוסטרית: "זה נחמד מאוד עבורי, אבל זו רק ההתחלה. אני מרגיש כאן מצוין, האווירה בקבוצה נהדרת וזה עוזר לי מאוד".

החלוץ נשאל על הצעות נוספות שלהן זכה בקיץ לפני שהגיע לוולפסברגר: "כן, היו הצעות נוספות, גם מראפיד וינה ומאוסטריה וינה, כך הבנתי מהמאמן שלי. בחרתי בוולפסברגר כי הרגשתי שהכי מעריכים ורוצים אותי כאן. גם עכשיו אני משוכנע שמדובר במועדון שהכי מתאים עבורי".

לסיום, נשאל וייסמן על הדיווחים לפיהם מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, זעם על שחקניו בסיום: "דפקנו את זה בסוף. למרות מה שאמרו בתקשורת, לא בכינו בסיום, הוא לא צעק ולא נהרסו רהיטים".

שון וייסמן שחקן וולפסברגר. GettyImages
ימשיך לכבוש גם בליגה האירופית? וייסמן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully