וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מאמינים: מונס דאבור עשוי לקבל דקות מול קרבאח

בשניים מהאתרים הגדולים בספרד סבורים שחלוץ נבחרת ישראל יפתח בהרכב סביליה מול הקזחים במשחק הראשון בשלב הבתים של הליגה האירופית (ה', 19:55, ספורט1). יפתח לצד צ'יצ'אריטו?

צילום: אתר מנצ'סטר יונייטד

אחרי הרמז העבה של מאמן סביליה, ז'ולן לופטגי ("ייתכן ושחקן שעדיין לא קיבל דקות יזכה להזדמנות"), לקראת המשחק מול קרבאח (ה', 19:55, ספורט1) בשלב הבתים של הליגה האירופית, בספרד מדווחים הבוקר שהחלוץ מונס דאבור, שהגיע לאנדלוסים בקיץ וטרם שותף אפילו במשחק אחד, עשוי לקבל דקות ראשונות הערב מול הקזחים.

בשניים מאתרי הספורט הבכירים בספרד - mundodeportivo ו-hoy, פרסמו הבוקר הרכבים משוערים לקראת המשחק הראשון של סביליה בשלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו ביבשת, ובשניהם מופיע דאבור בחוד. בעוד שבאחד האתרים מציינים שדאבור עשוי לפתוח לצד חאבייר הרננדס שחתם לפני מספר שבועות, בשני סבורים כי חלוץ נבחרת ישראל ישחק בהתקפה לצידו של מוניר אל חדאדי.

"יכול להיות שהערב נראה לראשונה את דאבור מקבל דקות מלופטגי", נכתב ב-mundodeportivo. "הוא טרם שיחק על אף שנרכש ב-15 מיליון יורו. גם צ'יצ'אריטו ורוני לופס עשויים לקבל הזדמנות להרשים את לופטגי".

אין זו הפעם הראשונה שבספרד מדווחים שדאבור עשוי לקבל דקות. גם במשחק הליגה מול אלאבס עלו דיווחים שלפיהם החלוץ ישחק, אך ברגע האחרון, עת פורסמו הסגלים למשחק, דאבור נגרע מן הסגל פעם נוספת.

מונס דאבור שחקן סביליה. סביליה, אתר רשמי
אולי הפעם? דאבור פעולה/אתר רשמי, סביליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully