וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברומניה: גיא אסולין החל להתאמן ביאש ועשוי לחתום על חוזה

הקשר בן ה-28, ששיחק בעבר בברצלונה ובמנצ'סטר סיטי, החל להתאמן בשורות הקבוצה שנמצאת במקום הרביעי בליגה ברומניה. משחקו האחרון היה בליגה הקזחית במרץ 2018

עריכת וידאו: מתן חדד

האם גיא אסולין בדרך חזרה למגרשים אחרי שלא ערך ולו משחק רשמי אחד מאז מרץ 2018? על פי דיווח בתקשורת הרומנית, אסולין, שגדל באקדמיה של ברצלונה והתאמן גם במנצ'סטר סיטי, מתאמן בימים אלו עם יאש הרומנית, שנמצאת במקום הרביעי בליגה המקומית.

על פי הדיווח, אסולין, שמכונה בתקשורת המקומית "ילד פלא בעל רזומה עשיר", עשוי לחתום בשורות הקבוצה שרחוקה ארבע נקודות בלבד מהמוליכה קלוז'.

אסולין גדל באקדמיה של ברצלונה ונחשב לאחת ההבטחות הגדולות במועדון, אחרי שזכה לכינוי "מסי החדש". הוא סומן ככישרון גדול וסעיף השחרור שלו עמד על 20 מיליון יורו. אלא בשדרך משהו קצת השתבש, ועל אף שעוד הספיק לעבור במנצ'סטר סיטי, הקריירה של אסולין דעכה. הוא הספיק לערוך הופעת בכורה במדי נבחרת ישראל עוד בגיל 17, ועבר בשנים האחרונות בליגות הנמוכות בספרד. קבוצתו האחרונה הייתה קייראט הקזחית, בשורותיה רשם הופעת ליגה אחת בלבד - אי שם במרץ 2013. מוקדם יותר השנה הוא נבחן בגטבורג השבדית, אך לא הרשים ולא זכה לחוזה.

גיא אסולין, נבחן גטבורג. טוויטר רשמי גטבורג, אתר רשמי
בגטבורג הוא לא ממש הרשים, ביאש כן? אסולין/אתר רשמי, טוויטר רשמי גטבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully