וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה בפיטסבורג לא תחקור את אנטוניו בראון

התקרית הראשונה מבין השלוש בתביעה נגד השחקן ירדה מהפרק בשל חוק התיישנות. שתי האחרות התרחשו בפלורידה והמשטרה שם תצטרך לקבל החלטה. איליי מאנינג מאוכזב "אבל לא הולך למות" מאובדן התפקיד, בריס לא ייכנס לרשימת הפצועים

אנטוניו בראון ניו אינגלנד פטריוטס. AP
עדיין לא יכול להיות שקט/AP

הרשויות באזור פיטסבורג הודיעו היום (רביעי) כי לא יבקשו את העמדתו לדין של התופס אנטוניו בראון, לאחר שחקרו את תלונתה של מאמנת הכושר שלו לשעבר בריטני טיילור בנוגע לשתי תקיפות מיניות ביוני 2017.

לאחר שהתביעה האזרחית שהגישה טיילור נגד השחקן התפרסמה בשבוע שעבר, המשטרה באזור פיטסבורג, שם התרחש אחד משני המקרים הראשונים לטענתה, יצרה קשר עם עורך דינה, אך כיוון שהאירועים עליהם התלוננה טיילור התרחשו לפני למעלה משנתיים, חל עליהם חוק התיישנות והמשטרה לא תחקור אותם.

אירוע שלישי בתביעה התחוללל במאי 2018 לפי טיילור והוא, כמו גם אחד משני האירועים המוקדמים, קרה בפלורידה, כך שהמשטרה שם תצטרך לקבל את ההחלטות שלה.

*** איליי מאנינג, שנושל אתמול מתפקידו כקוורטרבק הפותח של ניו יורק ג'איינטס אחרי כ-15 שנים רצופות בתפקיד, הודה היום כי הוא "מאוכזב מן הסתם, לא שמח בכלל", אך הוסיף: "אבל אני גם לא הולך למות. ידעתי שכשבוחרים קוורטרבק צעיר, זה משהו שיכול לקרות ואני צריך לחיות עם זה ולהוציא מזה את המיטב".

*** דרו בריס, שנפגע בידו במשחק מול הראמס בראשון ויחמיץ לכל הפחות שישה שבועות, לא ישלח לרשימת הפצועים על ידי הסיינטס. הקוורטרבק בן ה-40, שעבר ניתוח באצבע, היה מחמיץ לפחות שמונה שבועות אם היה נכלל ברשימת הפצועים. בניו אורלינס מסרבים להתחייב לגבי מחליפו והאפשרויות הן טייסום היל או טדי ברידג'ווטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully