וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל ראשון לציון ומכבי פתח תקוה בורחות לליגה

המוליכה רשמה 0:1 שלישי ברציפות, הפעם על נוף הגליל. בריבו כבש צמד ב-0:3 של מכבי פתח תקוה על בית"ר תל אביב בת ים. גם רמת השרון לוהטת

צילום: לירון מולדובן עריכה: ירדנה עבודי

בווידאו: תגובות הפועל באר שבע לאחר מ.ס. אשדוד

חלון ההעברות נסגר אמש (רביעי) גם בליגה הלאומית, ואחרי השינויים האחרונים שערכו הקבוצות, המחזור החמישי יצא הערב לדרך. הכותרת ממשיכה להגיע מכיוונה של משפחת לוזון: הפועל ראשון לציון ומכבי פתח תקוה שוב ניצחו והן בורחות לליגה. הפועל ניר רמת השרון עדיין קרובה אחרי ניצחון שלישי ברציפות.

שחקני הפועל ראשון לציון חוגגים שער. לירון מולדובן
ראשון לציון ממשיכה לחגוג/לירון מולדובן

הפועל נוף הגליל - הפועל ראשון לציון 1:0

המגרש בעילוט ממשיך להאיר פנים למוליכת הטבלה ואחרי שצברה שם בעונה שעברה 9 נקודות מ-9 אפשריות, היא רשמה ניצחון נוסף. מיקו ממן כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-70 וראשון לציון בשלה: ניצחון 0:1 שלישי ברציפות והגנת ברזל שלא מאפשרת ליריבה שלה לכבוש. ככה עולים ליגה. אבובקאר בארי המארח הורחק בדקה ה-55.

מכבי פתח תקוה - בית"ר תל אביב בת ים 0:3

ניצחון שני רצוף למכבי פתח תקוה, שמתחילה להתרגל לחיים בליגת המשנה ולהיראות מעל הליגה. תאי בריבו שכבש שער ניצחון על הפועל רמת גן במחזור הקודם, סיים הפעם עם צמד בדקות 49 ו-64. לידור כהן כבש בתווך (52) והחבורה של גיא לוזון נעזרה בבליץ הזה כדי לאסוף שלוש נקודות קלילות במושבה.

שחקן מכבי פתח תקוה, תאי בריבו. ברני ארדוב
נכנס לכושר. בריבו/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - מכבי אחי נצרת 0:1

ניצחון שלישי ברציפות לרמת השרון, שאחרי פתיחת עונה מגומגמת, פתאום ניצבת בצמרת הגבוהה. יוגב לרמן כבש בדקה ה-62 ואחי נצרת לא הצליחה לחזור. לרמת השרון זה ניצחון בית חמישי ברציפות על אחי.

הפועל עכו - בני סכנין 1:2

אכזבה גדולה לסכנין, שלא מצליחה להתייצב ורואה את הצמרת הגבוהה בורחת לה. רז טוויזר העלה את עכו ליתרון מוקדם (5), מוטי מלכה איזן (42), אבל עזת חלאיילה השאיר את הנקודות בבית (88). עכו לקחה שלוש נקודות וגם קטעה רצף של ארבעה הפסדים לסכנין בכל המסגרות.

בני בן זקן מאמן הפועל רמת גן. קובי אליהו
רמת גן מאבדת גובה. בני בן זקן/קובי אליהו

מ.ס. כפר קאסם - הפועל רמת גן 0:0

תוצאה מאכזבת בעיקר עבור האורחת, שממשיכה לאבד גובה אחרי נקודה בודדה משני המשחקים האחרונים. כפר קאסם ממשיכה להמתין לניצחון ראשון אי פעם בליגה הלאומית וגם הפעם היא לא הצליחה להשיג אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully