וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן: "רוצה להיזכר כאחד הקלעים הטובים ביותר בכל הזמנים"

כוכב יוסטון התראיין לקראת העונה הקרובה, בה הוא שואף ללכת עד הסוף: "חולם לזכות בכמה אליפויות, עדיין לא השגתי חצי ממה שאני רוצה"

מתוך טוויטר

בווידאו: ג'יימס הארדן

ג'יימס הארדן מסתמן מטרות חדשות. לאחד מהכוכבים הגדולים של ה-NBA בעשור האחרון יש בארון כבר תואר MVP, שש בחירות לחמישיית העונה ושבעה הופעות באולסטאר, פעמיים הוא סיים כמלך הסלים, פעם אחת כמלך האסיסטים והוא גם מחזיק במדליית זהב אולימפית. אחרי שחגג את יום הולדתו ה-30 בחודש שעבר, הוא סיפר בראיון לבליצ'ר ריפורט על חלומו לזכות סוף סוף באליפות.

"עדיין לא השגתי חצי ממה שאני רוצה, למשל כמו מספר אליפויות", הוא הכריז. "אני רוצה להיות מהשחקנים האלה שלא ישכחו. כמובן, כולנו זוכרים את קובי בריאנט, מייקל ג'ורדן ודווין ווייד למשל. אני גם רוצה להיות בקבוצה הזו מבחינת התארים שזכיתי בהם ולהיזכר כאחד הקלעים הטובים ביותר בכל הזמנים".

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס מאוכזב. GettyImages
רוצה לזכות בכמה אליפויות. ג'יימס הארדן/GettyImages

"כמובן שזכייה באליפות חשובה לי", המשיך כוכבה של יוסטון. "אני חושב על זה הרבה במהלך השנתיים האחרונות, ואני יודע שאני בדרך הנכונה. אי אפשר לזרז את זה, חלק מהשחקנים זוכים התארים מוקדם בקריירה, וחלק מאוחר. הטיימינג הוא תמיד מושלם, זה יקרה מתי שזה צריך לקרות".

"אני צריך להיות סבלני", הוסיף הכוכב. "אני רוצה להמשיך לקרוע את התחת, להמשיך להיות מנהיג טוב לקבוצה שלי, ולנסות להביא שחקנים נוספים עם כמה שיותר כישרון ותשוקה כמו שלי יש. אני חושב שלכולנו יש את זה עכשיו".

ג'יימס הארדן, ראסל ווסטברוק. GettyImages
שיתוף פעולה הכרחי לאליפות. ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully