וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינשו המשיך להפתיע, הג'אגס ניצחו את טנסי בפתיחת המחזור ה-3 ב-NFL

הקוורטרבק המחליף מסר שני טאצ'דאונים ברבע הראשון ב-7:20 של ג'קסונוויל. מה עוד מצפה לנו במחזור, שיושלם בראשון ושני?

גרדנר מינשו ג'קסונוויל ג'אגוארס. AP
מפתיע לטובה. מינשו/AP

המחזור השלישי ב-NFL יצא לדרך הלילה (בין חמישי לשישי) עם 7:20 ביתי של ג'קסונוויל (2:1) על טנסי (2:1). גדרנר מינשו, הקוורטרבק המחליף של הג'אגס, המשיך להפתיע ומסר שני טאצ'דאונים כבר ברבע הראשון, מה שהתברר כמספיק מול הטייטאנס הגרועים, שמי בכלל זוכר את ההצגה שלהם בקליבלנד במחזור הפתיחה? מינשו סיים עם 204 יארד, מרקוס מריוטה מנגד עם 304.

המחזור השלישי יימשך ביום ראשון, כאשר בין היתר קנזס סיטי תארח את בולטימור למשחק מסקרן, הפטריוטס ינסו להמשיך לדהור על חשבון הג'טס וקליבלנד תחכה לראמס בסאנדיי נייט. למחרת, וושינגטון מול שיקגו.

20:00:

בפאלו (0:2) - סינסינטי (2:0)


אחרי שהשלימה סוויפ בחוץ על שתי הקבוצות של העיר ניו יורק, ל"קבוצה מספר 1 במדינת ניו יורק", כך לפי הקוורטרבק ג'וש אלן, יש צ'אנס טוב להמשיך את הפתיחה החלומית, על חשבון הבנגאלס החלשים, שחטפו בראש מסן פרנסיסקו במחזור הקודם.

דאלאס (0:2) - מיאמי (2:0)

הדולפינס הפסידו בבית את שני מחזורי הפתיחה ב-49 ו-43 נקודות ולא נראה שהביקור בג'רילנד הולך להיות נעים יותר, בעיקר לא מול דאק פרסקוט, שפתח את העונה בכושר מסחרר ועד כה עומד על 51 מ-62, 674 יארד ושבעה טאצ'דאונים בשני הניצחונות.

גרין ביי (0:2) - דנבר (2:0)

הפאקרס לא הרשימו כלל עד כה, אבל כן ידעו לקחת משחקים חשובים מול שיקגו ומינסוטה. המפגש נגד הברונקוס וג'ו פלאקו המאכזב עשוי להתברר כקצת יותר נוח מבחינת ארון רוג'רס, שגם הוא לא ממש פוגע העונה.

אינדיאנפוליס (1:1) - אטלנטה (1:1)

ג'קובי בריסט, שהוביל את הקולטס לניצחון בכורה העונה על חשבון טנסי, מחפש מאזן חיובי, אך גם הפאלקונס מגיעים ללוקאס אויל סטדיום במצב רוח מרומם, לאחר ה-W הדרמטי שהשיגו בסאנדיי נייט הביתי נגד פילדלפיה.

קנזס סיטי (0:2) - בולטימור (0:2)

המשחק המרכזי של המחזור יפגיש בין שני קוורטרבקים שפתחו את העונה בסערה. הצ'יפס, עם ה-MVP פטריק מהומס, נראים בלתי עצירים לפרקים, אך גם למאר ג'קסון סיפק שתי תצוגות מצוינות ויכול לעשות הרבה צרות להגנת באדום.

פט מהומס קנזס סיטי צ'יפס. AP
מפגש גדול בארוהד. מהומס/AP

מינסוטה (1:1) - אוקלנד (1:1)

במשך רבע אחד, הריידרס חלמו על הפתעה מול קנזס סיטי ומאזן מושלם, אך החלומות הללו התנפצו עם רבע שני מחריד והם יצטרכו להתאושש במינסוטה. זה כמובן לא יהיה פשוט, אך כדי שהווייקינגס יחזרו בעצמם לנצח אחרי ההפסד לגרין ביי, הם חייבים שקירק קאזינס יתחיל לשחק כמו שצריך.

ניו אינגלנד (0:2) - ניו יורק ג'טס (2:0)

אחרי שסיימו לפרק את מיאמי, הפאטס המפחידים חוזרים הביתה למה שנראה כמו עוד טיול. הסילונים לא ניצחו בפוקסבורו למעלה מעשור ויגיעו עם הקוורטרבק השלישי שלהם, לוק פולק. השאלה המעניינת היא האם אנטוניו בראון ישחק שוב.

פילדלפיה (1:1) - דטרויט (0:1:1)

פילי הייתה על סף ניצחון באטלנטה, אבל איבדה את חוליו ג'ונס ואת המשחק. לשמחתה, קרסון וונץ נראה קצת יותר טוב במחצית השנייה, דווקא לאחר שנפצע קלות. הליונס הפתיעו את הצ'ארג'רס, אבל ההתקפה שלהם עדיין מתקשה לייצר נקודות וקשה לראות אותם מייצרים סנסציה בעיר האחווה.

23:05-23:25:

אריזונה (1:1:0) - קרוליינה (2:0)


אחרי התיקו במחזור הפתיחה, קיילר מארי סיפק עוד הופעה לא רעה עבור הקרדינלס, אך חבלי הלידה נמשכים והקבוצה עדיין ללא ניצחון. זה נכון גם לפנת'רס, שפישול נוסף אחרי הפסדי הבית הצמודים לראמס ולבאקס עלול כבר לעלות להם בעונה כולה.

טמפה ביי (1:1) - ניו יורק ג'איינטס (2:0)

בשעה טובה, בניו יורק החליטו על השינוי המיוחל וייתנו את הצ'אנס לדניאל ג'ונס, הבחירה המפתיעה במקום השישי בדראפט החולף, על חשבון איליי מאנינג, שסיפק עד כה יכולת רעה במיוחד. הבאקס כאמור, היממו את הפנת'רס ויגיעו אחרי עשרה ימי מנוחה ועם הזדמנות פנטסטית לעלות למאזן חיובי על חשבון אחת הקבוצות החלשות בליגה.

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (1:1) - יוסטון (1:1)

כמו שקרה להם כל כך הרבה פעמים לאורך שנות פיליפ ריוורס, הצ'ארג'רס הפסידו משחק שלא היו צריכים להפסיד, בדטרויט. יוסטון מצדה, גירדה בשיניים ניצחון על ג'קסונוויל ורחוקה מלהרשים עד כה. זה נראה כמו משחק קריטי עבור שתי הקבוצות.

סן פרנסיסקו (0:2) - פיטסבורג (2:0)

האם הניינרס יכולים לעלות ל-0:3 מפתיע? סן פרנסיסקו עושה את העבודה בינתיים, עם ניצחונות חוץ בטמפה ביי וסינסינטי ובבכורה הביתית, היא פוגשת קבוצה שבורה ונטולת בן רות'לסברגר, שגמר את העונה. צ'אנס נהדר לחבורה של קייל שנאהאן.

סיאטל (0:2) - ניו אורלינס (1:1)

עוד קבוצה בלי הקוורטרבק שלה היא ניו אורלינס, שתתייצב בסיאטל למשימה כמעט בלתי אפשרית בהיעדרו של דרו בריס, שיחמיץ בערך חצי עונה. בלעדיו, טדי ברידג'ווטר נראה די אבוד מול הראמס וגם הסיהוקס צפויים להקשות עליו את החיים ויכולים לשמור על מאזן מושלם.

קליבלנד (1:1) - לוס אנג'לס ראמס (0:2), שני, 3:20

הבראונס פתחו את העונה עם השפלה ביתית מול טנסי והצליחו לנצל את המפגש מול הג'טס כדי להתאושש מעט, אבל זה עדיין לא זה, בטח שלא בהתקפה, למרות שאודל בקהאם ג'וניור כיכב במאנדיי נייט. סגנית האלופה כבר תהיה מבחן גדול עבור קליבלנד. LA מגיעה עם שני ניצחונות מרשימים על קרוליינה וניו אורלינס ועם הקרב הגדול המסתמן לה ב-NFC מערב, תשמח לצאת מאוהיו עם עוד W לאוסף.

וושינגטון (2:0) - שיקגו (1:1), שלישי, 3:15

הברס היו על סף הפסד כואב שני העונה וההתקפה שלהם ממשיכה להראות זוועה, אבל לפחות סופסוף יש בועט ואדי פיניירו השחיל שער ניצחון מ-58 יארד מול דנבר והציל את העונה. הם חייבים לקחת את המשחק בבירה, מול יריבה חלשה כמו הרדסקינס, כדי להישאר בטווח פגיעה ב-NFC צפון הצפוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully