וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'איינטס הודיעו: דניאל ג'ונס מחליף את איליי מאנינג

הקבוצה מהתפוח הגדול, שפתחה את העונה עם שני הפסדים ויכולת רעה, עוברת לבחירה השישית בדראפט, מה שאולי יסיים את דרכו של הקוורטרבק שהוביל אותה לשתי אליפויות

איליי מאנינג דניאל ג'ונס ניו יורק ג'איינטס. AP
הוותיק מפנה מקום לצעיר. מאנינג וג'ונס/AP

זה היה באוויר בשבועות האחרונים והיום (שלישי) זה גם הפך לרשמי: איליי מאנינג יורד לספסל של ניו יורק ג'איינטס והקוורטרבק הפותח החדש של הקבוצה הוא הבחירה 6 בדראפט האחרון, דניאל ג'ונס, שיקבל את המושכות ביום ראשון הקרוב מול טמפה ביי.

הקבוצה מהתפוח הגדול פתחה את העונה עם שתי תצוגות רעות מאוד והפסדים מול דאלאס ובפאלו, כאשר מאנינג בן ה-38 וחצי מתקשה לספק את הסחורה. עד כה הוא מסר העונה ב-63 אחוזי דיוק ל-556 יארדים, שני טאצ'דאונים ושני איבודים.

רצף המשחקים של מאנינג, שהחזיק מעמד מ-2004, נקטע ב-2017 כאשר הוא סופסל למשחק אחד על ידי המאמן הקודם, בן מקאדו. מאז, הוא חזר לפתוח בכל משחק ואם יסיים את הקריירה שלו כקוורטרבק פותח בשלב זה, מאזנו יעמוד על 116:116 בעונה הסדירה וכמובן, שתי אליפויות.

המאמן פט שרמר אמר בהודעת המועדון: "איליי ואני שוחחנו הבוקר. אמרתי לו שאנחנו עושים שינוי ודיברתי גם עם דניאל. כמובן שאיליי מאוכזב, אבל הוא אמר שיהיה מה שתמיד היה, חבר טוב לקבוצה ושהוא ימשיך לעזור להכין את הקבוצה כדי לנצח משחקים. דניאל מבין את גודל האתגר ויהיה מוכן ליום ראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully