וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חכמון חוזר לשפוט בלאומית, גרינפלד ינהל את מכבי ת"א - מכבי חיפה

חכמון ינהל את המפגש בין עכו לסכנין (ה') לראשונה מאז הסקנדל במחזור הפתיחה. גרינפלד ישפוט במשחק המרכזי, זיו אדלר בגמר גביע הטוטו

השופט אלי חכמון שולף כרטיס אדום לעבר אמיר בן שמעון שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
חוזר לשפוט אחרי השעיה של שבועיים. אלי חכמון/קובי אליהו

אלי חכמון חוזר לשפוט, אבל בינתיים רק דרך הליגה הלאומית. השופט שהיה מעורב בסערה שהיתה במחזור הראשון במשחק בין בני יהודה לעירוני קרית שמונה ושבעטיה לא שפט בשני המחזורים הקודמים, שובץ לשפוט מחרתיים (חמישי) את המשחק בין הפועל עכו לבני סכנין במסגרת הליגה הלאומית. ההערכה היא שחכמון ישפוט בליגת העל החל מהמחזור הבא.

מי שנבחר לשפוט את המשחק המרכזי של ליגת העל במחזור הקרוב הוא אוראל גרינפלד. השופט הבינלאומי ינהל את המשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה בבלומפילד. ארז פפיר יהיה במשחק הזה על עמדת ה-VAR וביום שני ינהל פפיר את המשחק בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב.

זיו אדלר שובץ לגמר גביע הטוטו בעוד שבוע. אדלר ינהל את המשחק המסקרן בין מכבי תל אביב לבית"ר ירושלים שינסו לזכות בתואר השלישי בחשיבותו. את המשחק של בית"ר ירושלים בקרית שמונה במסגרת המחזור הרביעי בליגה ישפוט יגאל פריד. רועי ריינשרייבר ששפט שלשום את מ. ס. אשדוד והפועל באר שבע, ימריא מחר לבלגיה וינהל עם הצוות שלו מחרתיים את המשחק בליגה האירופית בין גנק לסנט אטיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully