וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי באלופות: אתלטיקו בכוננות רונאלדו, פ.ס.ז' בהרכב טלאים מול ריאל מדריד

הקולצ'ונרוס יארחו את יובנטוס, שהדיחו אותם עם 0:3 ורמונטדה בשמינית הגמר אשתקד. ניימאר, קבאני ואמבפה יחמיצו את הקרב מול ריאל, שמצידה תחסר את מודריץ' וראמוס. שחטאר וסולומון יארחו את מנצ'סטר סיטי. טוטנהאם אצל אולימפיאקוס, באיירן מול הכוכב האדום

עריכת וידאו: מתן חדד

המחזור הראשון בליגת האלופות יימשך ביום רביעי עם שמונה משחקים וכמה מפגשים מרתקים. בבית א' פריס סן ז'רמן תארח את ריאל מדריד, גלטאסראיי תתארח אצל קלאב ברוז'. בבית ב' טוטנהאם סגנית אלופת אירופה תתארח אצל אולימפיאקוס ובאיירן מינכן תארח את הכוכב האדום. מנור סולומון ושחטאר דונייצק יארחו את מנצ'סטר סיטי האימתנית בבית ג', כשדינמו זאגרב תארח את אטאלנטה. בבית ד' ייערך קרב ענק נוסף שבו אתלטיקו מדריד תארח את יובנטוס בשחזור של שמינית הגמר אשתקד, באייר לברקוזן תפגוש את לוקומוטיב מוסקבה.

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד. רויטרס
אתגר מסקרן בפריס. זידאן ושחקניו באימון המסכם/רויטרס

בית א'

קלאב ברוז' - גלאטסראיי (19:55)

שתי האנדרדוגיות של הבית נפגשות למשחק שמבחינת שתיהן חובה לנצח אותו, בהתחשב שעובדה ששתי הקבוצות הנוספות בבית חזקות מהן בהרבה. הבלגים ינסו לעשות היסטוריה ולצלוח את שלב הבתים של המפעל לראשונה בתולדותיהם, בעוד שהטורקים ינסו לעשות זאת אחרי שלושה כישלונות רצופים. המארחת פייבוריטית במיוחד לאור העובדה שהטורקים לא ניצחו משחק חוץ באירופה מאז 2013 והם עם מאזן איום של שלושה משחקי תיקו ו-14 הפסדים ב-17 משחקי החוץ האחרונים באירופה.

פריס סן ז'רמן - ריאל מדריד (22:00)

אחרי שאיבדה את תוארה כאלופת אירופה בעונה שעברה, ריאל מדריד מסתערת מחדש על המפעל הזה עם משחק ענק בפריס מול יריבה אומנם חזקה מאוד, אך שתחסר את כל כוכביה הגדולים. ניימאר כבש אומנם שער ניצחון מרהיב במחזור הליגה האחרון, אך הוא מושעה מהמשחק הזה בעוד ששותפיו להתקפה אדינסון קבאני וקיליאן אמבפה פצועים. גם ריאל, שניצחה באצטדיון הזה לפני שנתיים, לא מגיעה בסגל אופטימלי כשסרחיו ראמוס הקפטן מושעה בעוד שלוקה מודריץ' פצוע וייעדר. אדן הזאר חזר לסגל ועשוי לפתוח, כשבצד השני מאורו איקרדי צפוי לקבל הזדמנות בחוד לאור מכת החיסורים שנחתה על תומאס טוכל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
בכושר פנטסטי. הארי קיין/רויטרס

בית ב'

אולימפיאקוס - טוטנהאם (20:55)

היוונים חוזרים לשלב הבתים של ליגת האלופות אחרי שתי עונות ואחרי שהרשימו מאוד במוקדמות, שם הם עברו קבוצות חזקות כמו פלזן, בסאקשהיר וקרסנודר עם מאזן שערים כללי של 1:13. אולימפיאקוס רושמת רצף של שבעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אבל היא תהיה אנדרדוגית ברורה מול סגנית אלופת אירופה שתגיע בסגל כמעט מלא והרשימה עם 0:4 על קריסטל פאלאס בליגה השבת. התרנגולים בונים על הארי קיין, שנראה נהדר במשחקים של נבחרת אנגליה וצפוי לעשות צרות גדולות להגנה היוונית.

באיירן מינכן - הכוכב האדום (22:00)

הסרבים עברו בפלייאוף האלופות את יאנג בויז אחרי דו קרב מורט עצבנים מהנקודה הלבנה. כעת הם פותחים עונה שנייה בשלב הבתים עם משחק קשה במיוחד במינכן. הגרמנים רושמים עונה 12 ברציפות בשלב הבתים של המפעל, אך בעונה שעברה עפו כבר בשמינית הגמר מול ליברפול שהמשיכה עד לזכייה במפעל. באיירן מגיעה למשחק בסגל מלא למעט דויד אלאבה הפצוע. הכוכב האדום הובסה בכל משחקי החוץ שלה בבתים בעונה שעברה, אבל היא שובצה לבית המוות עם ליברפול, פריס סן ז'רמן ונאפולי.

פפ גוואריולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
חיסורים משמעותיים בהגנה. פפ גווארדיולה/רויטרס

בית ג'

שחטאר דונייצק - מנצ'סטר סיטי (22:00)

עונה שלישית ברציפות ששתי הקבוצות הללו שובצו ביחד בשלב הבתים של ליגת האלופות ואלו לא ממש חדשות טובות לקבוצה של מנור סולומון, שהובסה 9:0 בסיכום שני המפגשים בעונה שעברה. סיטי, שהוצבה כפייבוריטית לזכות במפעל על פי סוכנויות ההימורים, מגיעה למשחק הזה במצב רוח שפוף אחרי ה-3:2 הסנסציוני מול נוריץ' במחזור הליגה האחרון. פפ גווארדיולה ייאלץ להסתדר עם הגנה מאולתרת אחרי שג'ון סטונס נפצע ומצטרף לאמריק לאפורט במסדר הפצועים. מנור סולומון שנכנס כמחליף ב-3:4 המשוגע על זוריה במחזור הליגה החולף, יקווה לפתוח מול אלופת אנגליה.

דינמו זאגרב - אטאלנטה (22:00)

האיטלקים פותחים עונה היסטורית בליגת האלופות עם משחק חוץ בזאגרב במפגש בין שתי הקבוצות הפחות חזקות בבית הזה, אך גם כאלו שרואות את עצמן כמועמדות להיאבק עם שחטאר על המקום השני. אטאלנטה הגיעה למפעל הזה אחרי ששיחקה כדורגל שובה עין בעונה שעברה, בעיקר בזכות השלישייה הקדמית הנהדרת שלה - דובאן ספאטה, יוסיפ איליצ'יץ' ופאפו גומס. הקרואטים נאלצו לעבור שלבי מוקדמות, אך יקוו לנצל את הביתיות כדי לפתוח ברגל ימין. מה שבטוח זה שאטאלנטה ההתקפית לא תגיע להתגונן, כך שתקחו בחשבון כדורגל התקפי מאוד באצטדיון מקסימיר וכנראה גם חגיגת שערים.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס מול אתלטיקו מדריד. רויטרס
שוב נפגשים. רונאלדו ואתלטיקו/רויטרס

בית ד'

אתלטיקו מדריד - יובנטוס (22:00)

אתלטיקו מדריד עדיין מלקקת את הפצעים מהמפגש הקודם שלה עם יובנטוס ורונאלדו, שהוליך את קבוצתו לרמונטאדה ענקית ו-0:3 במשחק הגומלין של שמינית הגמר אחרי הפסד 2:0 במדריד. שתי הקבוצות קרטעו בליגה במחזור החולף, אך במשחק הזה מצפה לנו מאבק טיטאנים בין שתי קבוצות נהדרות. האורחים ייאלצו להמשיך להסתדר בלי קייליני וגם דוגלאס קוסטה הפצועים, כשמנגד דייגו סימאונה יחסר את מוראטה הפצוע. תומאס פארטיי גם פצוע ובספק.

באייר לברקוזן - לוקומוטיב מוסקבה (22:00)

המארחים פותחים את קמפיין האלופות אחרי שהובסו 4:0 על ידי דורטמונד במחזור הליגה האחרון בגרמניה. אולם, הם הפסידו רק פעם אחת בתשעת משחקי הבית האחרונים שלהם באלופות. לוקומוטיב מנגד, לא ניצחה ב-13 משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת האלופות וקשה להאמין שהיא תעשה את זה על אדמת גרמניה.

צפו בהיגואין "עצבני" באימון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully