וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודל בקהאם ג'וניור הוביל את קליבלנד לניצחון על הג'טס

בחזרה לאצטדיון בו כיכב בניו יורק, OJ סיפק תפיסה מהסרטים ביד אחת וטאצ'דאון של 89 יארד והבראונס התאוששו עם 3:23. מינקו פיצפטריק נשלח ממיאמי לפיטסבורג, ג'יילן ראמזי דרש טרייד מהג'אגס

פתיחת העונה של קליבלנד ממש לא הייתה לפי התכניות, עם תבוסה ביתית מדהימה מול טנסי, אבל הלילה (בין שני לשלישי), הבראונס (1:1) התאוששו בקלות עם 3:23 מוחץ בניו יורק על הג'טס (2:0) במאנדיי נייט.

זה היה הלילה הגדול של אודל בקהאם ג'וניור, שבאצטדיון אותו הוא מכיר טוב כל כך במדולנדס סיפק שני רגעים קסומים: תפיסה בלתי אפשרית ביד אחת ברבע הראשון וטאצ'דאון של 89 יארד ברבע השלישי, כשהוא דוהר לאנדזון ומחסל את המשחק.

מעבר לזה, קליבלנד עדיין הייתה עמוסת בעיות, אבל מול הג'טס, שאיבדו גם את הקוורטרבק השני טרבור סימיאן לפציעה רעה והלכו ללוק פולק האלמוני (20 מ-25 ל-198 יארד), זה יותר מאשר הספיק. 325 יארד, טאצ'דאון ואיבוד לבייקר מייפילד (רק 19 מ-35), OBJ קלט 161 יארד. ליביון בל סיים עם 68 על הקרקע, 61 באוויר ופאמבל.

*** פיטסבורג, שאיבדה את בן רות'לסברגר לכל העונה, לא מוותרת עליה והביאה בטרייד את מינקו פיצפטריק, שהתחנן לברוח ממיאמי המפוררת. הסטילס שלחו עבורו בחירת סיבוב ראשון ב-2020.

*** עוד אחד שרוצה החוצה הוא כוכב ההגנה של ג'קסונוויל, ג'יילן ראמזי. מגן הפינה רב על הספסל עם המאמן דאג מארון ביום ראשון וסוכנו הודה שהגיש עבורו בקשת טרייד. הג'אגס רוצים לכל הפחות בחירת סיבוב ראשון ועשויים להעביר אותו כבר בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully