וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשון לציון: טל פלד בן ה-17 חתם לחמש עונות

16.9.2019 / 21:16

הגארד שעלה לקבוצת הבוגרים בעונה שעברה, חתם בשורות המועדון בו גדל עד לתום עונת 2023/24. היו"ר יצחק פרי: "מקור גאווה למועדון. החזון של המועדון הינו טיפוח וקידום דור העתיד"

מכבי ראשון לציון הודיעה הערב (שני) על החתמתו של הגארד טל פלד לחמש העונות הקרובות, כשחוזהו יסתיים בתום עונת 2023/24. פלד (17), שעלה לקבוצת הבוגרים במהלך העונה שעברה, היה חלק מנבחרת הנוער שעלתה הקיץ לדרג א' של אירופה. במקביל זכה בתחרות "הקלע של המדינה" שמארגנת מנהלת ליגת העל. בעונה הבאה ישחק עם קבוצות הנוער והבוגרים.

"טל פלד הוא מקור גאווה למועדון, נער כשרוני ונעים הליכות שזורק לסל בכל הזדמנות שיש לו במהלך היום ומוכיח שעבודה קשה משתלמת. לא בכדי זכה השנה בתואר "הקלע של המדינה" ובאליפות אירופה לנבחרות נוער. אני שמח שבחר להישאר בבית בו גדל", אמר יו"ר המועדון יצחק פרי, "החזון של מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון הינו טיפוח וקידום דור העתיד החל מבית הספר לכדורסל על מנת שיהווה עתודה ראויה לקבוצה הבוגרת".

"אנו גאים להוביל את הליגה במספר השחקנים שגדלו במועדון מגיל צעיר ומשחקים בקבוצת הבוגרים- טל פלד, נועם דוברת, ניב בלול וליעד משען. נמשיך בדרכנו לתת לכל הילדים בבית הספר לכדורסל ובמחלקת הנוער את כל הכלים וההזדמנויות שיאפשרו להם להוביל את המועדון להישגים כראוי לגיבורים מקומיים", סיכם פרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully