וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "בחיים לא ראיתי את גיא פניני כל כך עובד ורוצה"

16.9.2019 / 20:11

הפועל חולון הציגה את המאמן החדש ואת השחקנים החדשים. יוגב אוחיון: "זה מקום מרגש מאוד להיות בו, הנחיתה היתה רכה"

מלקאי ריצ'רדסון שחקן הפועל חולון. דני מרון
יהיה מעניין. ריצ'רדסון/דני מרון

הפועל חולון הוציאה הערב (שני) לדרך את עונת 2019/20, כשקיימה אירוע גאלה בסעידה בפארק, והציגה את הפנים החדשות - ויש לא מעט כאלה: רק ארבעה שחקנים, כולם ישראלים, נשארו מהעונה שעברה, ואולי השינוי הגדול ביותר התבצע בעמדת המאמן, כששרון דרוקר החליף את דן שמיר, שעזב בתום כמעט ארבע שנים רצופות בתפקיד.

"אני מתרגש ומחכה כבר שהעונה תתחיל", אמר הבעלים שלמה אייזיק. "מחר יום גורלי במדינה, ולא בכדי אנחנו נפגשים פה היום. אני מאחל שתהיה לנו מדינה קצת יותר טובה מהיום, ואני מקווה שהבחירות יביאו להכרעה לכאן או לכאן. אתם המשפחה שלי, אני אדאג לכם ואתם תדאגו לי".

דרוקר נשאל על הלחץ שיחכה לו, והשיב: "עשיתי מספיק בכדורסל בשביל שלא אצטרך להוכיח את עצמי בכל פעם מחדש. אני השופט שהכי מחמיר איתי, ובכל משחק מצפה מעצמי ומהקבוצה, כך שמבחינתי הלחץ הוא אותו לחץ, והוא בא מהאובססיה ומהרצון שלי לנצח. אני מאחל לעצמי להיות במקום הזה כמספר השנים שדן שמיר היה כאן. הוא עשה דברים טובים ונכונים, ואשמח להיכנס לנעליו בעניין הזה".

לגבי סגל השחקנים שבנה, אמר המאמן: "יש לנו כישרון בקבוצה. יש לנו חמישה זרים שלא שיחקו בארץ, והם צריך להכיר את הליגה, השופטים, המגרשים. אנחנו צריכים ללמוד לשחק יחד, נעבור חוויות טובות ופחות טובות, ועלינו לדעת לטפס מהן למעלה".

בחולון יתאחד דרוקר עם גיא פניני, אותו אימן לפני 18 שנים בתחנתו הראשונה בליגת העל, מכבי רעננה. פניני ממשיך בתהליך ההחלמה מהפציעה שפקדה אותו בשלהי העונה שעברה, והוא צפוי להצטרף לאימוני הקבוצה רק בעוד כחודש. "לכל מאמן חסר גיא פניני. הוא נכס מחוץ למגרש ועליו. אנחנו מחכים לו, אבל נותנים לו את הזמן והשקט שלו כי זו פציעה לא פשוטה. בחיים לא ראיתי את גיא כל כך עובד ורוצה, ולא חשוב הגיל - אלא התשוקה שיש לו".

על אף קיצוץ החוק הרוסי לישראלי אחד שיחויב לשחק בכל רגע נתון, הוסיף דרוקר כי "אין לי בעיה לשחק עם שלושה ישראלים יחד, ועם רובם היה לי ניסיון ממש טוב. יש לי מערכת יחסים טובה עם עמית שמחון והוא אף פעם לא איכזב אותי".

יוגב אוחיון, שילבש את הגופייה מספר 24, פותח פרק חדש בקריירה בגיל 32. "זה נגמר איך שנגמר עם הפועל ירושלים, וזה הביזנס. חולון זה מקום מאוד מרגש להיות בו. הקבוצה שלנו נבנתה מחדש, ואני מאמין שאנחנו לאט לאט מתחברים. הנחיתה הייתה רכה. בכל מקום יש לי חברי עבר קרובים, וההיסטוריה שלי עם גיא ארוכה וחיובית. השיטה שלנו מעט שונה משל קבוצות אחרות, ואני שמח ששרון מאמין בי. אני לא בא לקחת את המנהיגות. חולון תמיד הייתה קבוצה קבוצתית, שמושפעת מהאנרגיות של הקהל, ואשמח להיות שותף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully