וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצעד לכבוד ביאנקה אנדרסקו, שקיבלה את מפתח העיר וזכתה לרחוב על שמה

אלופת ארה"ב חזרה לעירה מיסיסוגה והתקבלה על ידי יותר מ-10,000 מעריצים וראש הממשלה: "גאה לייצג אתכם, זוהי רק ההתחלה"

מתוך יוטיוב

אחרי הזכייה המפתיעה באליפות ארצות הברית ואינספור ראיונות ואירועי תקשורת בניו יורק, חזרה ביאנקה אנדרסקו לקנדה. הטניסאית, שניצחה בגמר בניו יורק 3:6, 5:7 את סרינה וויליאמס לעיני 23 אלף צופים שתמכו באמריקאית, זכתה לכבוד של מלכים כששבה אל העיר בה היא מתגוררת מיסיסוגה, שנמצאת קרוב לטורונטו שבאונטריו. למעלה מ-10,000 אנשים הגיעו לקבלת הפנים של האלופה החדשה, שקיבלה את מפתח העיר מראשת העירייה וזכתה שרחוב ייקרא על שמה.

אחרי שטורונטו ראפטרוס זכתה באליפות ה-NBA והפכה את ההשטאג "WeTheNorth" לפופולארי, הפעם ההשטאג הדומיננטי היה "SheTheNorth". גם רא שממשלת קנדה ג'סטין טרודו השתתף במצעד ובחגיגות. כמו כן, הודיעו כי 16 בספטמבר, היום בו חזרה אנדרסקו לקנדה, ייחשב מעתה כ"יום ביאנקה אנדרסקו" בעיר הולדתה.

אנדרסקו עצמה אמרה: "המטרה שלי היום הייתה לא לפקשש את הנאום הזה. זה משוגע, זה משוגע. מעולם לא חשבתי שיערכו לכבודי מצעד ובטח לא לקבל את מפתח העיר ושיקראו רחוב על שמי. אני מודה לראשת העיר בוני קרומבי על הכול ועל העיר שעשתה את כל זה למעני. אני מרגישה מבורכת, מה שקורה בספורט הקנדי השנה היה נהדר וממלא השראה. לא הגעתי לכאן לבד, אני מודה למשפחה שלי, לצוות שלי, לחברים שלי. אני מודה לאיגוד הטניס הקנדי, בלעדיכם לא הייתי כאן. אני אוהבת את כולכם. אני מודה לג'סטין טרודו על הכול, על התמיכה ותמשיכו לעשות את קנדה מדינה כזו מדהימה. אני מעריכה את כל התמיכה והאהבה של הקהל.

"אני מודה לקהל ולמעריצים, לכולכם. תודה על התמיכה המתמשכת, לא רק באליפות ארצות הברית אלא לאורך כל הקריירה שלי. בכל טורניר שאני הולכת אליו אני רואה בו קנדים בכל מקום. זה נהדר ואני מרגישה מבורכת. אני מקווה שתמשיכו לתמוך בי עוד הרבה שנים. אני קנדית גאה וגאה לייצג את המדינה הזו בכל העולם. אני שמחה לחגוג את הרגע הזה עם כולכם, זוהי רק ההתחלה. לא הגעתי לכאן ביום, עבדתי קשה והזעתי הרבה. היו הרבה עליות וירידות, אבל תמיד נשארתי חיובית. אני אוהבת את הטניס, מלאת תשוקה ויש לי חלומות גדולים. מעולם לא ויתרתי".

ביאנקה אנדרסקו טניסאית קנדית עם ראש עיריית מיסיסוגה בוני קרומבי. רויטרס
אנדרסקו והרחוב על שמה/רויטרס
ביאנקה אנדרסקו טניסאית קנדית. רויטרס
אנדרסקו מקדישה זמן למעריצים הרבים/רויטרס
ביאנקה אנדרסקו עם הרחוב על שמה בעיר הולדתה מיסיסוגה. רויטרס
רחוב על שמה כבר בגיל 19/רויטרס
ביאנקה אנדרסקו טניסאית קנדית. רויטרס
היא הצפון. אנדרסקו/רויטרס
פלייר ביאנקה אנדרסקו טניסאית קנדית עם דגל קנדה בעיר הולדתה מיסיסוגה. רויטרס
מניפה את הדגל הקנדי. אנדרסקו/רויטרס
ביאנקה אנדרסקו טניסאית קנדית עם ראש ממשלת קנדה ג'סטין טרודו. רויטרס
אנדרסקו עם ראש ממשלת קנדה, טרודו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully