וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיך להסתבך: תחקיר הענק המטריד על אנטוניו בראון

ב"ספורטס אילוסטרייטד" שוחחו עם עשרות אנשים, שהעידו כי התופס של ניו אינגלנד נמנע מלשלם להם על עבודות והאשים אותם בשלל דברים. אישה אחת טוענת כי נעמד מולה עירום ודו"חות משטרה חושפים התנהגות מטרידה

אנטוניו בראון ניו אינגלנד פטריוטס. AP
כל יום בלגן חדש. בראון/AP

נדמה שבכל שבוע בתקופה האחרונה מוצא עצמו אנטוניו בראון במרכזה של סערה חדשה, החל מפיצוץ עם פיטסבורג בסוף העונה שעברה, לטיפול שהשתבש בכפות הרגליים, קסדה שגרמה לו לאיים בפרישה, בלגן ענק עם אוקלנד שהוביל לשחרורו והחתימה המידיית והמפתיעה בניו אינגלנד, שמיד אחריה הגיעה התביעה האזרחית ממאמנת הכושר שלו לשעבר על תקיפה מינית.

אתמול (ראשון), בראון רשם בכורה מוצלחת במדי האלופה, אבל היום, רוברט קלמקו מ"ספורטס אילוסטרייטד" פרסם כתבה ארוכה ומלאה בטענות ותלונות חדשות, שמציגות את התופס באור בעייתי במיוחד.

על פי הכתבה, באתר קיימו ראיונות רבים עם אנשים שעבדו, העסיקו, אימנו או שיחקו לצד בראון ובחנו מסמכים משפטיים ודו"חות משטרה. בסך הכל, נגד בראון קיימות לא פחות משש תביעות, שכוללות האשמות על סירוב תשלום משכורות לעוזרים לשעבר והטרדה מינית נוספת. "הסיפורים של אלה שבאו במגע עם בראון מציירים כוכב ספורט שחי כמו כוכב רוק. של אדם שהגיע מעוני ואנונימיות במיאמי לעושר ולבמה הלאומית, רק כדי לייצר לעצמו הרגל של העלבות, תקיפות ובגידות באנשים אותם ראה כנחותים ממנו".

בין היתר, קלמקו שוחח עם אמנית שהגיעה לביתו של בראון על מנת לצייר שם תמונה שלו על אחד הקירות. ביום השני של עבודתה, לטענתה, השחקן נעמד מאחוריה, עירום וכאשר מגבת קטנה מכסה את אזור חלציו. היא דחתה אותו והוא בתגובה, לא המשיך את ההתקשרות עמה בנוגע לעבודה הלא גמורה.

אותה אמנית התחברה לבראון מלכתחילה בזכות ציור שלו שהוצג במכירה פומבית לארגון צדקה. בראון התלהב מהציור והציע לקנות אותו ב-700 דולר, לעומת הסכום הנקוב של 450. אלא שלטענת ארגון הצדקה, הוא מעולם לא שילם לאחר שלקח את הציור אליו.

ב"ספורטס אילוסטרייטד" גם נכתב שהמשטרה הגיעה לביתו של בראון בפיטסבורג שלוש פעמים בארבע שנותיו האחרונות שם בגלל קריאות שקיבלה על בעיות שונות עם נשים ששהו במקום. בכל אחת מהקריאות הייתה מעורבת צ'לסי קיריס, אם שלושה מחמשת ילדיו של השחקן, אך לא נרשמו שום מעצרים. באחת מהקריאות, באוגוסט 2017, קיריס טענה כי בראון השליך עליה בקבוק בושם במהלך ויכוח ואז עזב למשחק. במקרה אחר, השחקן טען שקיריס לקחה את כרטיס האשרי והרכב שלו ללא רשות. היא מצדה, אמרה כי בראון תכנן לטוס לקליפורניה מבלי להשאיר לה או לילדיו כסף.

באפריל 2018, המשטרה בפלורידה הגיעה לביתו של בראון במשך שלושה ימים ברציפות. תחילה, הוא התקשר לדווח שאקדח ותיק עם 80 אלף דולר נגנבו מביתו בזמן ששהה בדרכים. ביום הבא, המשטרה הגיעה כי קיבלה דיווח על רהיטים שמושלכים מדירתו של השחקן בקומה ה-14 אל הרחוב. ילד בן קצת פחות משנתיים כמעט נפגע והבניין תבע את בראון, שמצדו טען שהמאבטחים במקום סידרו אותו. ביום השלישי, בראון התקשר לדווח כי הרולס רויס שלו נגנב, אך כשהשוטרים הגיעו, הוא פתח את הדלת, אמר "מצאתי את הרכב" וטרק אותה.

חודש לאחר מכן, בראון האשים עוזר אישי לשעבר בגניבת כספת עם 2 מיליון דולר שווי של כסף ותכשיטים. העוזר אמר למשטרה כי בראון מאשים אותו כי לא שילם לו משכורות והוא רוצה להימנע מכך גם כעת. בכתבה נאמר כי מספר מרואיינים סיפרו כי בראון עשה זאת גם להם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully