וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקסל ויטסל: "אנחנו יכולים לנצח את ברצלונה בבית"

קשר בורוסיה דורטמונד נשמע אופטימי לקראת המפגש עם אלופת ספרד: "יהיה קשה מאוד, אבל ניתן הכול" (ג', 22:00, ספ' 5)

עריכת וידאו: מתן חדד

בורוסיה דורטמונד תפתח מחר (22:00, ספורט 5) את הופעותיה בשלב הבתים של ליגת האלופות כשתארח את ברצלונה במחזור הראשון של בית ו'. הקבוצה של לוסיאן פאבר מגיעה אחרי 0:4 מול באייר לברקוזן בשבת, במשחק שנגמר מבחינתה בניצחון גדול על אף שהחזיקה בכדור רק 37.3% מהזמן במה שאולי היווה הכנה טובה למשחק מול בארסה שבעצמה מרבה להחזיק בכדור.

קשר דורטמונד אקסל ויטסל דיבר על הניצחון הגדול מול לברקוזן ולקראת המפגש מול ברצלונה: "תמיד קשה לשחק נגד לברקוזן כי השחקנים שלה מפעילים לחץ כל הזמן. היא אחת הקבוצות הכי טובות בגרמניה בכל מה שקשור להפעלת לחץ על יריבות. אנחנו שיחקנו על מתפרצות. לפעמים אתה צריך לנצח על ידי משחק כזה".

לקראת ברצלונה אמר הבלגי בן ה-30: "באופן אישי מעולם לא שיחקתי נגד ברצלונה כך שזו תהיה הפעם הראשונה שלי. יהיה משחק קשה כי זו ברצלונה. אבל אנחנו חייבים להאמין בעצמנו, לשחק חזק, להתכונן למשחק כאילו זה עוד משחק בבונדסליגה ולתת הכול על המגרש. אני חושב שבבית אנחנו יכולים לנצח את ברצלונה".

ויטסל הוסיף: "המנטאליות שלנו הייתה המפתח לניצחון מול לברקוזן. קשה לרוץ אחרי הכדור כל הזמן כי אנחנו לא רגילים לזה. היינו טובים מאוד והראינו רוח לחימה. אנחנו יכולים לשחק על מתפרצות מדי פעם, אבל ברוב המקרים אנחנו משחקים את הסגנון הרגיל שלנו. אם אתה רוצה לזכות באליפות, אתה צריך לדעת לנצח כך. הניצחון הזה היה סימן חשוב אחרי ההפסד לאוניון ברלין במחזור שעבר. הראינו שאנחנו יכולים לשחק כדורגל נחמד, אבל גם להראות קשיחות הגנתית, להיות קומפקטיים ולשחק על מתפרצות. יש לנו שחקנים מהירים מקדימה שיכולים לעשות את ההבדל".

אקסל ויטסל שחקן בורוסיה דורטמונד. GettyImages
יכולים לתת פייט לברצלונה? אקסל ויטסל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully